Erik560 Posted November 25, 2020 Posted November 25, 2020 Tok av høyre forhjul og plast innerskjermen i går kveld for å inspisere vacuumtanken. Der var det ingen vacuumtank. Ifølge alle skjemaer jeg har sett, og ikke minst bilder, skal tanken være plassert der. Noen som vet hvor den er plassert? Tviler på at den er stjålet...
Olaf Posted November 28, 2020 Posted November 28, 2020 Har du sentrallås? Jeg har ikke sett på SL, men på andre er den ofte under venstre skjerm. Hvis det er mulig, så kan vel følge en slange og se hvor den forsvinner. Med vennlig hilsen, Olaf
Erik560 Posted November 28, 2020 Author Posted November 28, 2020 Hei Olaf, ja, jeg har sentrallås. Har lært på Sternzeit-107 at min -88 ikke har den store vacuumtanken, slik tidligere modeller har under høyre forskjerm. Jeg har en pumpe istedet i tillegg til en liten vacuumtank plassert ved sparkeplaten ved venstre A-stolpe. Problemet løst
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now