Guest Ronny Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 HEi! Skal montere en turbotrykks måler på bilen min, det er en 93 250d, noen som har en godt tips hvor på insuget jeg kan koble meg på med måleren?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronny Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Noen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stefse Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Med det opplegget du har er vel det letteste å bore hull i luftfilterhuset, stappe nedi en nippel og tette med sicaflex Fått av dekselet nå eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronny Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Ja har stilt på dieselen nå ja, stilte 2 og en halv runde. Men må få meg et annet innsug, tror det orginale greiene er så mye lekk i at jeg ikke klarer på lage noe trykk i hele tatt jeg?? eller?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stefse Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Det spørs om du må ha en skikkelig manifold ja. Det skal litt til å holde et overtrykk selv bare på 0,4 bar. Merka du forskjell da? Røyk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts