Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

92954E43-97A3-4D4C-9BF6-732FDFE7DC0B.jpeg.215da1d5abb24095269de445b09e4f52.jpeg

her er bilen vasket for første gang i mitt eie 26 desember 2017

C3736114-74AA-4088-905A-F9B16601899A.thumb.jpeg.1e1d9f07e6c4247e6d648d585222a146.jpeg

sånn så bilen ut da jeg kjøpte den i 2017

B7DEE552-61DD-4BF3-A14F-5D1C5721B963.thumb.jpeg.0ead188aece60915b5dcb48ded2c7448.jpeg

vårvask i forbindelse med hjulskift 2018

9D516EC0-27D3-4152-AC99-2A62C5544DDC.thumb.jpeg.d52b7c15dff417a5441fd0655f928b9b.jpeg

Bilen dekorert for 17 mai 2018 

24539F7A-6C86-4A8C-B27A-560AAD3D8E5F.thumb.jpeg.256f8fa4fe4ad0be8b54e94e2d0df6a9.jpeg
bildet tatt på BOS autostern en kald høstdag 2018 

063A91D8-8601-4EE3-AF90-046F7AA6ED3E.thumb.jpeg.d66db1e9caf27a57a11c838af3efca86.jpeg

før chromelist på baggasje håndtak ukjent når bildet ble tatt 

D56CAC51-594B-459C-9A72-F6195F12F92B.thumb.jpeg.2391ddca436de5a283e22b96a9a07420.jpeg

etter chromelist montert 

8B8DD818-B875-420A-89B2-8B7438BCB729.thumb.jpeg.a5969d7d13ad9ca2b501f2f8903f4efe.jpeg

bilen klargjøres for landstreffet 2019

E160DE94-D75A-4318-8224-77016AA4A85B.jpeg
bilde av bilen innvendig, her med maskot 

88E7B992-3566-4979-A5CF-C646378AAD8D.jpeg
familiens 3 202’er, bildet er tatt da naboen enda Eide min som er den til venstre, den i midten er C220, endte sine dager i 2018/2019 da den ble kollidert bakfra, den til høyre er enda i familien en C200 

A4092E11-6655-4325-8D46-EE90B791C492.jpeg
litt chrome må til 

DC699A72-8AFE-4883-9929-FD287B3FF5D8.jpeg
12 voltsuttakene ble montert sent 2018 og fjernet i mai 2019 

AE68CB84-DEA7-45C1-8514-36EE7969F81C.jpeg
var en tid jeg var vennetaxi derfor taklyset og sticker bak 

Edited by Clemens_Benz
  • Like 1
Posted
On 11/24/2020 at 10:59 AM, Stian said:

Oioioi...

 

FAKE TAXI! 🤣

 

Jeg lærte nettopp at det ikke var juksetaxi. Følte meg gammel da.:sad11:

endte med at jeg fjernet det til slutt 😕 men fikk beskjed av sjefen at det ikke betydde det jeg trodde det betydde 😂

  • 3 years later...
Posted

Her er noen oppdateringer på W202'en siden 2020 er den blitt til en sommerbil/ sommerbruksbil, det vil si at den settes bort hver høst i vinterlagring.

jeg har fått ettermarked innstigslister og treratt med delskinn montert. bilen har nå gått 197000km.

IMG_4153.JPEG

IMG_2022.JPEG

IMG_2212.JPEG

IMG_4565.JPEG

IMG_3495.JPEG

IMG_3742.JPEG

IMG_3685.JPEG

IMG_3727.JPEG

56B6DC73-D8D3-4972-8B5F-E6367371C540.JPEG

IMG_1810.JPEG

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...