Clemens_Benz Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 dette er en tråd om bilen min og mine utbedringer/ pleie av min bruksbil
Clemens_Benz Posted November 23, 2020 Author Posted November 23, 2020 (edited) her er bilen vasket for første gang i mitt eie 26 desember 2017 sånn så bilen ut da jeg kjøpte den i 2017 vårvask i forbindelse med hjulskift 2018 Bilen dekorert for 17 mai 2018 bildet tatt på BOS autostern en kald høstdag 2018 før chromelist på baggasje håndtak ukjent når bildet ble tatt etter chromelist montert bilen klargjøres for landstreffet 2019 bilde av bilen innvendig, her med maskot familiens 3 202’er, bildet er tatt da naboen enda Eide min som er den til venstre, den i midten er C220, endte sine dager i 2018/2019 da den ble kollidert bakfra, den til høyre er enda i familien en C200 litt chrome må til 12 voltsuttakene ble montert sent 2018 og fjernet i mai 2019 var en tid jeg var vennetaxi derfor taklyset og sticker bak Edited November 23, 2020 by Clemens_Benz 1
Stian Posted November 24, 2020 Posted November 24, 2020 Oioioi... FAKE TAXI! 🤣 Jeg lærte nettopp at det ikke var juksetaxi. Følte meg gammel da. 1
Clemens_Benz Posted November 30, 2020 Author Posted November 30, 2020 On 11/24/2020 at 10:59 AM, Stian said: Oioioi... FAKE TAXI! 🤣 Jeg lærte nettopp at det ikke var juksetaxi. Følte meg gammel da. endte med at jeg fjernet det til slutt 😕 men fikk beskjed av sjefen at det ikke betydde det jeg trodde det betydde 😂
Clemens_Benz Posted May 30, 2024 Author Posted May 30, 2024 Her er noen oppdateringer på W202'en siden 2020 er den blitt til en sommerbil/ sommerbruksbil, det vil si at den settes bort hver høst i vinterlagring. jeg har fått ettermarked innstigslister og treratt med delskinn montert. bilen har nå gått 197000km.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now