Jump to content

-88 R107 M117 560SL. Manglende vacuumslange, noen som vet hva dette er?


Recommended Posts

Posted

Går over vacuumslangene ifm innsprøyting og EGR.

Jeg har sett igjennom en del skjemaer, men ser ikke ut som om jeg har funnet det rette fordi ingen av dem viser det slik det er koblet på min motor.

Ifølge skjema skal det gå en vacuumlinje fra gass-spjeld (se bilde), og videre til EGR ventilen. På min motor mangler denne  linjen, og den slangen som er koblet til EGR går til tempsensoren på manifolden (se bilde). Da er spørsmålet hva som er rett? Har noen koblet feil engang? Står litt fast nå, så setter pris på det hvos noen har et hint å gi :)

 


 

IMG_4127.jpeg

InkedIMG_4128_LI.jpg

InkedIMG_4072_LI.jpg

InkedIMG_4108_LI.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...