Erik560 Posted November 22, 2020 Posted November 22, 2020 Går over vacuumslangene ifm innsprøyting og EGR. Jeg har sett igjennom en del skjemaer, men ser ikke ut som om jeg har funnet det rette fordi ingen av dem viser det slik det er koblet på min motor. Ifølge skjema skal det gå en vacuumlinje fra gass-spjeld (se bilde), og videre til EGR ventilen. På min motor mangler denne linjen, og den slangen som er koblet til EGR går til tempsensoren på manifolden (se bilde). Da er spørsmålet hva som er rett? Har noen koblet feil engang? Står litt fast nå, så setter pris på det hvos noen har et hint å gi
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now