halvliter Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 I dag sprada eg ut av Thansen med ein Pioneer MVH-S220DAB og eit ISO-adapter til W203 (Som fyren på Thansen sa eg skulle ha). Fant denne videoen til korleis eg skulle koble frå den gamle: Då eg skulle koble til den nye starta problemene: ISO-adapteret passa ikkje, og bilstereoen ville ikke starte etter eg hadde plugga den i dei pluggane som passa. Chassisnummer: WDB2032041F191463 Slik ser stereoen ut: https://imgur.com/V5MMtPm Slik ser ISO-adapteret ut: https://imgur.com/EZduxjO Slik ser kablene som kommer fra bilen ut: https://imgur.com/nCWQAEA Plugga den fra og satte i den gamle, den fungerte slik som vanlig. Har eg gjort eit bomkjøp?
tommern57 Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Regner med du må ta 12 volt fra lighteren, for den vanlige spenninga kommer fra canbus
halvliter Posted November 20, 2020 Author Posted November 20, 2020 (edited) Takk for svar. Er du grei å forklarer slik at ein ein 5-åring hadde forstått deg (Er ganske fersk) ? Kan eg koble speleren eg har kjøpt sammen med dei kablene som ligger der allerede? Gjerne ved bruk av ein annen overgang, f.eks ? Bilen er fra 2001 forresten. Edited November 20, 2020 by halvliter
HåvardR Posted December 7, 2020 Posted December 7, 2020 Har du fått orden på dette? Om ikkje så har du 2 valg for å få den nye spilleren til å fungere; 1. Du må hente + strøm til den, f.eks via sigarettenneren. Eller 2. Du kan bruke eit canbus adapter som dette; https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/can-bus-rattadaptere/can-bus-rattadaptere/ctsmc006.2 Fordelen med å bruke det adapteret er at du kan få multifunksjonsknappene på rattet til å virke mot spilleren (volum og skifte sang). I såfall treng du ein liten kabel til fra det adapteret til spilleren (krever at spilleren du har kjøpt støtter denne funksjonen)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now