Jump to content

Korleis koble til stereo til W203 (Får ikkje straum på den)


Recommended Posts

Posted

I dag sprada eg ut av Thansen med ein Pioneer MVH-S220DAB og eit ISO-adapter til W203 (Som fyren på Thansen sa eg skulle ha).

 

Fant denne videoen til korleis eg skulle koble frå den gamle:
 

 

 

Då eg skulle koble til den nye starta problemene:

 

ISO-adapteret passa ikkje, og bilstereoen ville ikke starte etter eg hadde plugga den i dei pluggane som passa.
 

 

Chassisnummer: WDB2032041F191463

 

Slik ser stereoen ut:

https://imgur.com/V5MMtPm

 

Slik ser ISO-adapteret ut:

https://imgur.com/EZduxjO

 

Slik ser kablene som kommer fra bilen ut:

https://imgur.com/nCWQAEA

 

Plugga den fra og satte i den gamle, den fungerte slik som vanlig.

 

Har eg gjort eit bomkjøp?

 

Posted (edited)

Takk for svar. Er du grei å forklarer slik at ein ein 5-åring hadde forstått deg (Er ganske fersk) ? Kan eg koble speleren eg har kjøpt sammen med dei kablene som ligger der allerede? Gjerne ved bruk av ein annen overgang, f.eks ?

 

Bilen er fra 2001 forresten.

Edited by halvliter
  • 3 weeks later...
Posted

Har du fått orden på dette?
Om ikkje så har du 2 valg for å få den nye spilleren til å fungere;

1. Du må hente + strøm til den, f.eks via sigarettenneren.

Eller

2. Du kan bruke eit canbus adapter som dette; https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/can-bus-rattadaptere/can-bus-rattadaptere/ctsmc006.2

Fordelen med å bruke det adapteret er at du kan få multifunksjonsknappene på rattet til å virke mot spilleren (volum og skifte sang). I såfall treng du ein liten kabel til fra det adapteret til spilleren (krever at spilleren du har kjøpt støtter denne funksjonen)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...