Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei...

Var rimelig rød i toppen for noen dager siden.... etter å ha jekka opp bilen bak (07- CLS) og bytta felger, så seig bilen helt nedpå. 
Ikke fanden om den ville opp. 
Har en liten lekkasje på belg, vb, men det går 3-4 dgr før den siger ned. 
Nå ble det rødt i dashboardet og det var ikke snakk om å komme opp i kjøremodus. 
Jeg rulla inn i garasja og lot den stå til idag. 
Satte på diagnosescanner og kunne se det var en lekkasje ja..

Sletta feilmelding og starta opp, da gikk det bare kort tid, så gikk bilen opp 😄😄🙏

Noen andre som har fått feil på airm. av å ha jekka opp bilen?
 

Edited by Roger H.
  • Roger H. changed the title to Airmatic feil ved å jekke opp? CLS
Posted

Tips ved jekking er å ikkje opne dørene når bilen er i lufta. Viss det likevel skulle skje at belg blir tømt, slepp bilen ned til et par cm under rett høgde og start motor. Da sleppe du at den går helt i kjelleren

  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...