Jump to content

Vurderer nye felger... diverse forslag

Recommended Posts

Posted
Posted

Ikke noe problem, Frank!!

563_DE.0?webdid=286&webvid=4&webbid=0

Denne heter Phoenix og har listepris i 18";   3.295,- pr. stk + mva

Denne har vi forresten bestilt i 22" til den nye Transporteren vi skal ha på jobben :mrgreen:

563_DE.0?webdid=279&webvid=4&webbid=0

Denne heter Nemesis, og blir laget i 19"-22"

563_DE.0?webdid=284&webvid=4&webbid=0

Denne heter Dotz Mugella, og kommer forløpig kun i 19". Listepris 8,5x19 3.295,- /stk + mva

563_DE.0?webdid=55&webvid=4&webbid=0

Denne heter Dezent S og har listepris i 8x18 på 2.895,- /stk + mva

Det gis normalt 40% avslag på disse felgene ved kjøp av komplett sett med dekk/felg

Posted

Flott, 1000 hjertlig takk Charlie  :D

Jeg har hatt på "skum" på den ene felgen som lakk luft fra boltene. er jeg heldig holder det ut denne sommeren.

Guest 2271
Posted

563_DE.0?webdid=279&webvid=4&webbid=0

Denne heter Nemesis, og blir laget i 19"-22"

Det gis normalt 40% avslag på disse felgene ved kjøp av komplett sett med dekk/felg

Denne felgen her er GØRR-RÅ synes jeg.... Hva var listeprisen for den, i versjon 9x19" og 10,5x19" med SUPERBRED kant, og "god" ET??  8)

Posted

....Denne felgen her er GØRR-RÅ synes jeg.... Hva var listeprisen for den, i versjon 9x19" og 10,5x19" med SUPERBRED kant, og "god" ET??  8)

AEZ Nemesis  ( 3-delt skrudd felg med høyglanspolert kant)

8,5x19     13.995,-

9,5x19    13.995,-

11x19      13.995,-

8,5x20    14.995,-

9,5x20     14.995,-

10x20      14.995,-

11x20      14.995,-

12x20      14.995,-

10x22      16.995,-

Alle prisene er oppgitt pr stk, eksklusiv mva.

Posted

Det er så j... typisk, når jeg finner noe jeg syntes er kult eller ser bra ut koster det skjorta.

Vel vel, jeg har satt meg på skolebenken. Når jeg blir ferdig kan det jo hende jeg får råd til felger i denne prisklassen  8)

Guest 2271
Posted

forresten, hva var galt med topicen jeg valgte? ser den er blitt endret

Det var meg som flyttet og endret navnet til topic`et.... Jeg endret topic-navnet da det viste til "Charlie?"

Dersom det var en konkret henvendelse om priser på konkrete felger du har plukket ut, som var beregnet kun til Charlie - og ikke en generell forespørsel som også andre medlemmer kan dra nytte av - så kan du jo heller sende en mail direkte til Charlie, eventuelt en PM? Han svarer raskt der også....!

Posted

forresten, hva var galt med topicen jeg valgte? ser den er blitt endret

Det var meg som flyttet og endret navnet til topic`et.... Jeg endret topic-navnet da det viste til "Charlie?"

Dersom det var en konkret henvendelse om priser på konkrete felger du har plukket ut, som var beregnet kun til Charlie - og ikke en generell forespørsel som også andre medlemmer kan dra nytte av - så kan du jo heller sende en mail direkte til Charlie, eventuelt en PM? Han svarer raskt der også....!

Jeg skjønner at tanken din er god.

resten av hva jeg har på hjertet sender jeg deg på PM