Hans-Petter Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Hei sommeren 2008 videre er før jeg begynte på den dette er før jeg fikk senket den: og etter: hva synes dere om den? Hans-Petter knutsen Quote
Thomas Madsen Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Ser ut som en lekker liten sak Velkommen med i klubben Quote
Frank Posted May 5, 2007 Posted May 5, 2007 Velkommen Kul sak, beholde den mest mulig orginal eller har du planer? Quote
Hans-Petter Posted May 5, 2007 Author Posted May 5, 2007 Velkommen Kul sak, beholde den mest mulig orginal eller har du planer? takk ja det var planen. tenkte jeg ville kjøpe noen fine felger som passer bilen, ellers tror jeg ikke det blir så mye forandringer. Quote
Hans-Petter Posted January 20, 2008 Author Posted January 20, 2008 Da blei det endringer av planene og endrer derfor litt på det opptiske på bilen min -Wald v2 styling sett( på vei opp fra japan nå) -ZITO felger bak 255.35.18 foran 225.30.18 (må gjøre litt med skjermene med disse dimensjonene) Bilde av de kommer snart:) -Klarglass lykter foran -Grøftelys -avantgardgrill -AMG eksos tupp -AMG Pedal sett -3stk xenon kit(hovedlys, Tåkelys i hovedlykt og grøftelys) -parkingspære i led -Led baklykter. Det meste er motatt å ligger i stua mi nå. så jeg bare venter på vår og sol jeg tenkte å begholde den ogrinale fargen på bilen(Alamandine Red) over hele bilen. altså lakke om scacco listene til fargen som er på toppen. hva synes folket? Quote
Dani mb Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Go for it!!! det er egentlig en fin farge på bilen Ikke glem å ta bilder mens du monterer de Quote
Rolf Åge Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 jeg tenkte å begholde den ogrinale fargen på bilen(Alamandine Red) over hele bilen. altså lakke om scacco listene til fargen som er på toppen. hva synes folket? Har lakka saccoen samme som bilen jeg og.. Tror dette blir føft Quote
Hans-Petter Posted January 20, 2008 Author Posted January 20, 2008 jeg skal holde dere oppatert med alt tror det blir kult dette Quote
Hans-Petter Posted January 20, 2008 Author Posted January 20, 2008 jeg tenkte jeg skulle behlode prefacelifen for litt old school:P hva synes dere? Quote
HolgersEN Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Liker den gamle fronten jeg vert fall, spesielt når du får Avantgarde grill i den Glede meg til og ha bilen din med i kolonnen til Gol, blir rått Quote
Rolf Åge Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Er de klarglass til pre face eller 94- du har? Quote
Lars-Petter Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Fin bil har du forresten sjekket pris på original AMG? En kompis (snart medlem) skulle bestille Wald, men fant ut at det kostet like mye for original AMG fra forhandler. 20 K Quote
HolgersEN Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Jeg har en ting jeg må si, liker 100 ganger bedre Wald stylinga kontra AMG stylinga på coupeen. Syns AMG stylinga er så utroli firkanta på coupeen Så Hansi: Som jeg har sagt før så blir bilen din RÅ TØFF med Wald styling. Der har du gjort et bra valg Quote
Hans-Petter Posted January 21, 2008 Author Posted January 21, 2008 jeg har kjøpt preklarglasslykter. AMG settet er jo ganske firkanta da på en coupen:P Quote
Alexander Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 Nuvel, det der er AMG stylinga før faceliften. AMG etter facliften 94 er rundere. Jeg digger begge. Quote
Hans-Petter Posted January 21, 2008 Author Posted January 21, 2008 nei de er jo ikke dumme de setta der! vet folka om noen flere biler som har wald settet på coupen? unntatt gamle bilen til Vold Quote
Lars-Petter Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 Joda, smak og behag. Er hvertfall lettere med AMG for kompisen som bestillte i og med han jobber hos forhandler. Er vel bare å sette rett på bilen også. Har hørt de fleste styling kit trenger flere modifikasjoner med fester ++ for at det skal bli fint. vet ikke hvordan Wald er, men Rieger er det mye man må gjøre med. Quote
Hans-Petter Posted January 21, 2008 Author Posted January 21, 2008 jeg har hørt at wald har en veldig bra pass form. det hvis du ikke for tak i kopien da vell å merke:P men det skal vist være laget hull til skruer og andre fester som skal til:) men dette kan jeg jo ta bilde av om hvordan det er når jeg for hjem settet. her er bilde av felgene! Quote
Lars-Petter Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 Ja høres bra ut, hørt at Wald er veldig bra. De er visst 124 freaker i Japan for tiden har jeg hørt. Så da blir det bra Quote
Lars-Petter Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 Har du bestillt fra dekkportalen.no ? Han som driver stedet der sier at han er den eneste offisielle leverandør av Wald og at alle andre som selger det er kopier til samme pris... Quote
Hans-Petter Posted January 21, 2008 Author Posted January 21, 2008 jeg har kjøpt av dem ja veldig fornøyd med dem. god service! Quote
Håvard Bendiksen Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 De felgene var ... hva skal jeg si ... (i mangel av ord) 8) 8) 8) Quote
Hans-Petter Posted January 22, 2008 Author Posted January 22, 2008 var litt skeptisk på felgene når jeg kjøpte de. men etter jeg fikk testa de angrer jeg ikke en plass. Quote
Recommended Posts