Erlandk Posted November 18, 2020 Posted November 18, 2020 Hei. Webasten på vitoen, 2006 mod, jeg har kjøpt er helt død. Original vann varmer Det er ikke lys i vippe bryteren på venstresiden av dashbordet. Så jeg mistenker feil med 12v tilførselen. (Sikringen er hel) Noen som har koblingsskjema?
Simen Arntsen Posted November 18, 2020 Posted November 18, 2020 Eberspächer i denne reknar eg med, ja. Du får ikkje lys i den knappen viss ikkje varmeren skal gå, eller den er sett på timer. Rødt lys ved drift, gult ved timer, viss ikkje eg hugsar feil. Det er ikkje unormalt at varmeren er blokkert pga overoppheting eller for mange mislykka startforsøk. Viss du leser ut feilkodar er det ikkje utenkelig at det kan ligge litt grums der..
Erlandk Posted November 19, 2020 Author Posted November 19, 2020 18 hours ago, Simen Arntsen said: Eberspächer i denne reknar eg med, ja. Du får ikkje lys i den knappen viss ikkje varmeren skal gå, eller den er sett på timer. Rødt lys ved drift, gult ved timer, viss ikkje eg hugsar feil. Det er ikkje unormalt at varmeren er blokkert pga overoppheting eller for mange mislykka startforsøk. Viss du leser ut feilkodar er det ikkje utenkelig at det kan ligge litt grums der.. Takk for svar. Det ser ut som at timeren fungerer. Men det er ikke antyding til oppstart. Har lest ut fra Obd2, der kommer ikke noe opp. kan man lese noe rett fra eberen?
Simen Arntsen Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Feilkodane leser du ut på diagnosekontakten. Det er ikkje alle lesarar som klarer alle kodar, så at du ikkje finn feilkodar betyr ikkje at det ikkje er der. At det ikkje er feilkodar på klimatisering og/eller tilleggsvarmer er faktisk etter mi erfaring unormalt, så sannsynlegvis ligg det noko der som leseren din ikkje får med seg. Viss du meiner det er spenning som manglar, kan du jo plugge ut og måle, og sjekke sikring. Men vanlegvis er det blokkert pga overoppheting eller mislykka start. Timeren i instrumentet fungerer uansett tilstand på brenneren. Får du gult lys i knappen viss du aktiverer timer?
Erlandk Posted November 19, 2020 Author Posted November 19, 2020 2 hours ago, Simen Arntsen said: Feilkodane leser du ut på diagnosekontakten. Det er ikkje alle lesarar som klarer alle kodar, så at du ikkje finn feilkodar betyr ikkje at det ikkje er der. At det ikkje er feilkodar på klimatisering og/eller tilleggsvarmer er faktisk etter mi erfaring unormalt, så sannsynlegvis ligg det noko der som leseren din ikkje får med seg. Viss du meiner det er spenning som manglar, kan du jo plugge ut og måle, og sjekke sikring. Men vanlegvis er det blokkert pga overoppheting eller mislykka start. Timeren i instrumentet fungerer uansett tilstand på brenneren. Får du gult lys i knappen viss du aktiverer timer? Ikke noe lys i knappen. Ikke når timeren er på. Og ikke når den normalt skulle prøve å starte.. hadde den på «Mercedes» verksted for å lese ut kodene. De burde jo ha tett leser. Mange spørsmål her nå😅 Må brenneren resettes vi obd2 kontakten, om det skulle vise seg å være det?
Simen Arntsen Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Ok, usikker på om du får lys i knappen viss brenneren er blokkert. Tilbakestilling skjer og via diagnosekontakten, ja. Årsak til blokkering er ofte overoppheting, som kan vere ma grunna defekt vifte, luft i kjølevatnet, eller manglande sirkulasjon (defekt pumpe). Andre årsaker kan vere startproblem, f.eks grunna defekt dieselpumpe, defekt glødeplugg, defekt flammevakt, eller nedsota brennkammer. Det enklaste er i utgangspunktet å feilsøke med eigna diagnosemaskin, pga mykje elektronikk. Då kan komponentar tvangskjørast og verdiar kan lesast av. Men dessverre er eg rimelig sikker på at eg som hobbymekaniker har bedre kompetanse på det enn veldig mange verksted/bilmekanikarar, så du skal ikkje vere så sikker på at eit "tilfeldig" verksted får det til. Et "MB-verksted" har ikkje nødvendigvis bra diagnoseutstyr heller, fordi det er vanlegvis dyrt. MB-verksted burde klare å lokalisere problemet over ein kaffikopp. Som sagt, kan du prøve å måle spenning inn på brenneren, og sjekke sikringane. Den er styrt via CAN-bus, og normalt sett skal den ha konstant spenning. Eg kan sjå om eg klarer å finne koblingsskjema, men det er generelt vanskelig å måle seg fram til slike problem uten diagnoseutstyr, viss ikkje det er så enkelt som at det manglar 12V..
Erlandk Posted November 20, 2020 Author Posted November 20, 2020 15 hours ago, Simen Arntsen said: Ok, usikker på om du får lys i knappen viss brenneren er blokkert. Tilbakestilling skjer og via diagnosekontakten, ja. Årsak til blokkering er ofte overoppheting, som kan vere ma grunna defekt vifte, luft i kjølevatnet, eller manglande sirkulasjon (defekt pumpe). Andre årsaker kan vere startproblem, f.eks grunna defekt dieselpumpe, defekt glødeplugg, defekt flammevakt, eller nedsota brennkammer. Det enklaste er i utgangspunktet å feilsøke med eigna diagnosemaskin, pga mykje elektronikk. Då kan komponentar tvangskjørast og verdiar kan lesast av. Men dessverre er eg rimelig sikker på at eg som hobbymekaniker har bedre kompetanse på det enn veldig mange verksted/bilmekanikarar, så du skal ikkje vere så sikker på at eit "tilfeldig" verksted får det til. Et "MB-verksted" har ikkje nødvendigvis bra diagnoseutstyr heller, fordi det er vanlegvis dyrt. MB-verksted burde klare å lokalisere problemet over ein kaffikopp. Som sagt, kan du prøve å måle spenning inn på brenneren, og sjekke sikringane. Den er styrt via CAN-bus, og normalt sett skal den ha konstant spenning. Eg kan sjå om eg klarer å finne koblingsskjema, men det er generelt vanskelig å måle seg fram til slike problem uten diagnoseutstyr, viss ikkje det er så enkelt som at det manglar 12V.. Takk for gode svar. Har fått lånt en fancy(😅) obd leser, så får sjekke i helga
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now