Jump to content

til inspirasjon for dei som har eldre bil med slitt lakk..sjekke denne joben eg tok i helga.


Hans Kåre Isdal

Recommended Posts

Eg spurte til meg ein bil jobb. ein rød...kvitt...skulle vere rød toyota yaris 204 model.

Det blei meget fin.

Dette er til inspirasjon for dei som har gitt opp sin slitte bil lakk. det er masse å hente om det ser fælt ut.

 nyt det.

 

https://www.detailersclub.no/forums/topic/33654-hans-k-mobilbilpleie-logg/?tab=comments#comment-590289

 

Link to comment
Share on other sites

Dette var en fin inspirasjonskilde, Hans Kåre! Men, hva brukte du av utstyr og kjemi? Jeg har en svart 124 Kombi med mye originallakk, som bærer tydelig preg av sirkler etter vaskesvampen, og til og med et avtrykk etter en svett hånd på panseret, så jeg trenger litt tilbakemelding. Jeg har ikke tilgang til maskin der bilen står, så hvis det kan gjøres med muskelkraft, er det fint. Jeg har Prickbort og Surfex HD for vaskeprosessen.

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hei du . godt du blei inspirert.

Men denne svarte 124 din ja.

for å få denne bra går det meget lang tid for hand. og maskin vil spare deg og gi god glans.

 

nedvasken er jo som du seier med det du har. og god bilsåpe. trenger ikkje vera dyr. Men iron x og ein omgang med clay vil rense lakken så pass at

prossesen med å rense og polere lakken er lettare.

berre eit tips her. svart er den verste fargen å polere....men blir så fiiiin.

 

av polering bruker eg noko kalt CSI og ull pad og fin pad. desse må desverre bestilles i USA.

men før brukte eg pad king sin polering. mellom eller grov steg med hard til lett trykk med polerings maskina.

elles er det jo lakk rens. men det er jo ingen ripefjerning i.

 

men det går for hand alså.

 

burde bud litt nærmare meg du skulle eg heller få kost meg litt med din bil. hehe

 

kanskje eg skulle lagd ein filmsnutt om det om det hjelper deg.hmm

 

berre gi beskjed om du trenger meir råd og inspirasjon. kjekt det.

 

 

Edited by Hans Kåre Isdal
feil skriiiving.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...