Jump to content

MBE Pizzakveld 7. mai

George

Recommended Posts

jeg har skrevet pizzakveld på terminlisten i infoskrivet som kom for en liten stund siden..

Hva føler dere for dette? skal vi bare ta et vanlig treff i ND for de som vil, eller høres det bra ut med litt pizza?

noen andre innspill?

Samme for meg.... men siden jeg begynner å nærme meg noe fornuftig oppi panseret så kan det være jeg prioriterer å skru i Noredalen.... :P

Tar du med et par Pizza`er til Noredalen..??... :lol:

Guest 2271

:( er på jobb, kos dere med pizza, :), hvor blir sommeren av..???  :x 8)

Her i Kristiansand er det knallsol og 25 grader  8) - vet ikke hvordan det er i vest?

Reiser tilbake til Stavanger mandag jeg - men har ikke bestemt meg for NÅR på dagen enda...

Samme for meg.... men siden jeg begynner å nærme meg noe fornuftig oppi panseret så kan det være jeg prioriterer å skru i Noredalen.... :P

Tar du med et par Pizza`er til Noredalen..??... :lol:

Støtter Frode her - blir vel litt tid i Noredalen i kveld - har fyrt opp sveiseapparatet igjen og mye god gang der i kveld og regner jeg med.

Torstein var oppom til oss i Noredalen en liten tur, hyggelig å hilse på..!!.. :P

Nå var de fleste der oppe ganske travelt opptatt med diverse, men vi fikk da tid til en kopp kaffe..... 8)

Tjaa..... gjenstår litt koblinger.... skal opp i kveld å se om jeg får gjort litt, om en god uke er det vel nære en oppstart, men erfaringer viser at det ikke er dermed sagt at alt er ok.... :lol:

men kom endel støv i bakluka..

Ikke bare bakluka skal jeg si deg!

Når jeg kjørte fra Noredalen i kveld, etter 3 dager der oppe, syntes jeg himmelen var så underlig rød og fin i kveld gjennom vinduene....

M.