George Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 jeg har skrevet pizzakveld på terminlisten i infoskrivet som kom for en liten stund siden.. Hva føler dere for dette? skal vi bare ta et vanlig treff i ND for de som vil, eller høres det bra ut med litt pizza? noen andre innspill? Quote
Frode Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Samme for meg.... men siden jeg begynner å nærme meg noe fornuftig oppi panseret så kan det være jeg prioriterer å skru i Noredalen.... Tar du med et par Pizza`er til Noredalen..??... Quote
Aleks Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 er på jobb, kos dere med pizza, , hvor blir sommeren av..??? Quote
Guest 2271 Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 er på jobb, kos dere med pizza, , hvor blir sommeren av..??? Her i Kristiansand er det knallsol og 25 grader - vet ikke hvordan det er i vest? Reiser tilbake til Stavanger mandag jeg - men har ikke bestemt meg for NÅR på dagen enda... Quote
George Posted May 7, 2007 Author Posted May 7, 2007 vi kan gjerne ha litt pizza.. men usikker på om jeg rekker det.. må se det litt ann.. begynner å bli travelt frem til Gol.. Quote
LadyBenz_ Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Liten interesse her gitt.. Ingen andre som vil være med da..? Quote
Mr. Nygård Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Samme for meg.... men siden jeg begynner å nærme meg noe fornuftig oppi panseret så kan det være jeg prioriterer å skru i Noredalen.... Tar du med et par Pizza`er til Noredalen..??... Støtter Frode her - blir vel litt tid i Noredalen i kveld - har fyrt opp sveiseapparatet igjen og mye god gang der i kveld og regner jeg med. Quote
LadyBenz_ Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 George er vel ikke i Noredalen idag ettersom jeg vet.. Hos Gunnar og lakkerer diverse ting.. Quote
T.Vårlid Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Eg konne og tenkt mg å bli me på treff i kvel, samme hvor og hva, så eg må bare vida kor eg ska setta kursen hen? Quote
Geggi Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Regner med at dere var i Noredalen....? Du får prøve igjen neste mandag da, Torstein. Quote
Frode Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Torstein var oppom til oss i Noredalen en liten tur, hyggelig å hilse på..!!.. Nå var de fleste der oppe ganske travelt opptatt med diverse, men vi fikk da tid til en kopp kaffe..... Quote
George Posted May 8, 2007 Author Posted May 8, 2007 jeg er vel så å si i rute.. hehe.. lakkert alt ferdig nå, ble bra det, men kom endel støv i bakluka.. så den må nok tas om igjen en gang i fremtiden.. Quote
Frode Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Tjaa..... gjenstår litt koblinger.... skal opp i kveld å se om jeg får gjort litt, om en god uke er det vel nære en oppstart, men erfaringer viser at det ikke er dermed sagt at alt er ok.... Quote
T.Vårlid Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 ja, jeg var først på pizza`en men etter et heller labert oppmøte (bare meg..) tok jeg turen til noredalen hvor jeg møtte 3 blie karer! Quote
MortenE Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 men kom endel støv i bakluka.. Ikke bare bakluka skal jeg si deg! Når jeg kjørte fra Noredalen i kveld, etter 3 dager der oppe, syntes jeg himmelen var så underlig rød og fin i kveld gjennom vinduene.... M. Quote
Recommended Posts