Jump to content

Trenger jeg nytt/nye dekk asap? Hjelp meg


Recommended Posts

Posted

Hjelp. Jeg har fått en flenge på dekket mitt:( kan jeg kjøre videre eller må jeg bytte med en gang😞😞 det er en C klasse 2015 Mercedes. Se gjerne bilder. Hadde satt stor pris på hjelp !

 

 

 

 

 

 

Posted

Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare  skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det.

 

Med vennlig hilsen, Olaf

  • Thanks 1
Posted
8 hours ago, Olaf said:

Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare  skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det.

 

Med vennlig hilsen, Olaf

 

10 hours ago, Olav said:

Ut fra bildene ser ikke dette farlig ut, men sving innom et dekkverksted og la dem få se på det.

 

 

Takk for god hjelp og tips ☺️. Reiser en tur på Biltema og ser om de har noe lim der. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...