Bambi1993 Posted November 11, 2020 Posted November 11, 2020 Hjelp. Jeg har fått en flenge på dekket mitt:( kan jeg kjøre videre eller må jeg bytte med en gang😞😞 det er en C klasse 2015 Mercedes. Se gjerne bilder. Hadde satt stor pris på hjelp !
Olav Posted November 11, 2020 Posted November 11, 2020 Ut fra bildene ser ikke dette farlig ut, men sving innom et dekkverksted og la dem få se på det. 1
Olaf Posted November 11, 2020 Posted November 11, 2020 Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det. Med vennlig hilsen, Olaf 1
Bambi1993 Posted November 12, 2020 Author Posted November 12, 2020 8 hours ago, Olaf said: Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det. Med vennlig hilsen, Olaf 10 hours ago, Olav said: Ut fra bildene ser ikke dette farlig ut, men sving innom et dekkverksted og la dem få se på det. Takk for god hjelp og tips ☺️. Reiser en tur på Biltema og ser om de har noe lim der.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now