Bambi1993 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Hjelp. Jeg har fått en flenge på dekket mitt:( kan jeg kjøre videre eller må jeg bytte med en gang😞😞 det er en C klasse 2015 Mercedes. Se gjerne bilder. Hadde satt stor pris på hjelp ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bambi1993 Posted November 11, 2020 Author Share Posted November 11, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Ut fra bildene ser ikke dette farlig ut, men sving innom et dekkverksted og la dem få se på det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det. Med vennlig hilsen, Olaf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bambi1993 Posted November 12, 2020 Author Share Posted November 12, 2020 8 hours ago, Olaf said: Et dekkverksted vil si at det er forbudt å kjøre med, selv om det ikke er rare skaden. Kjøp en tube lim, og lim det på plass. Ingen kommer til å se det. Med vennlig hilsen, Olaf 10 hours ago, Olav said: Ut fra bildene ser ikke dette farlig ut, men sving innom et dekkverksted og la dem få se på det. Takk for god hjelp og tips ☺️. Reiser en tur på Biltema og ser om de har noe lim der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts