Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, lurer på om det er lurt å kjøpe 280CDI 4Matic som nærmer seg/kjørt 300...km.

Takk på forhånd:)

Posted

Ja, hvis det var byttet før:
-innsugingsmanifold (minimum spjellene i manifold)
-turbo
-pakning under oljekjøler (evt. oljekjøler)

-balanseringsaksel
-dysene

-motorfestene

-har mulighet å sjekke tannhjulene og registerkjede

-partikkelfilter

Hvis du googler litt, finner du ut litt mer...
 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...