Moa Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Hei, lurer på om det er lurt å kjøpe 280CDI 4Matic som nærmer seg/kjørt 300...km. Takk på forhånd:)
utlending Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Ja, hvis det var byttet før: -innsugingsmanifold (minimum spjellene i manifold) -turbo -pakning under oljekjøler (evt. oljekjøler) -balanseringsaksel -dysene -motorfestene -har mulighet å sjekke tannhjulene og registerkjede -partikkelfilter Hvis du googler litt, finner du ut litt mer...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now