Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ingen forskjell på selve forsetene mellom stasjonsvogn og sedan. Men, det er mange andre forskjeller med tanke på utstyrsnivå og farger - dog regner jeg med at du har oversikt over det 👍

Posted
9 hours ago, Sven Håkon said:

Ingen forskjell på selve forsetene mellom stasjonsvogn og sedan. Men, det er mange andre forskjeller med tanke på utstyrsnivå og farger - dog regner jeg med at du har oversikt over det 👍

Takk for svar.

Jeg vært på huggeri for å finne nye sjåfør sete, da så jeg, at alle sedaner har to spak på setene foran, men stv-ene har bare en. Kunne ikke sjekke strømkoblingene, så vet ikke om den kompatibel med hverandre. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...