Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som har en gammel bil å låne eller leie i Oslo. Min mann fyller 60 år og er en stor bilentusiast. Jeg tenkte å overraske han med en spennende bil i Oslo på bursdagen hans. Hvis noen har en bil de kunne lånt eller leie i noen timer i midten av november ta gjerne kontakt.
 

Han er aktiv på diverse bilforumer, så send meg gjerne en privat melding for mer informasjon. Hvis du har annen informasjon om andre forum eller diverse, så setter jeg stor pris på all hjelpen jeg kan få!

 

Med vennlig hilsen
Berith 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...