Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, jeg har en Mercedes e200k 2004 (1,8l) som fjusker på tomgang. Bilen ligger som regel å jager mellom 800 og 1000 omdreininger, uansett temp. på tomgang.

 

Bensinfilter, plugger og coiler er byttet. Har lest ut feilkoder, og får opp «missfire». 
Kompresjon er testet og funnet i orden. 

Er det noen som har vært borti lignende eller noen som vet hva som kan være problemet? 

  • 1 month later...
Posted
On 31.10.2020 at 18.18, utlending said:

Har dere sjekket pluggene til kamaksel sensorer? Det er et kjent problem at kommer olje. 

Pluggene til kamaksel sensorer? Hvor kommer olje?

Posted
14 hours ago, Simonsko said:

Pluggene til kamaksel sensorer? Hvor kommer olje?

Hvis jeg husker riktig: du tar av koblingen fra kamaksel sensor(er), det kan være olje i selve koblingen. Samme type feil, som på elektrisk kobling på 722.6 girkassene. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...