Guest Martin Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Jeg skal kjøpe meg en AMG-Fanger på min w124 280e 94mod.. hvor skal jeg kjøpe det billigst?? hva syns dere foresten om en slik fanger på min bil?? Noen andre styling tips?? takk på forhånd;) Quote
Rolf Åge Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 hei Martin.. gjør det noe om de er brukte? vist ikke kan du prøve å kontakte star bildeler eller bergen mb høgg Quote
Guest Martin Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Hmm, Tenkte jeg skulle kjøpe ny fanger ja.. men noen som vet hvor???? Quote
Alexander Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Alle MB forhandlere skaffer AMG styling til 124 til deg. Men det koster... Ellers kan du jo sjekke Ebay, både .de og .com Quote
Ronnie Westpold Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Thor Egil har vel akkuratt satt på en sånn. husker ikke helt hva den kostet men ca 10-12.000 tror jeg + lakk. Tror han kjøpte den på Auto Trio Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Kostet ca 10 lapper... - rabbatter vi har hos Auto Stern ullevål.. Quote
Frode Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Min AMG fanger ble kjøpt på e-bay, dette er da den gamle 300-24 3,4 AMG fangeren til 124, den er ganske så forskjellig fra AMG etter 94...... Det var Mr.T som fikk tilslaget og med frakt, toll og alt så kom den på 6800,- Lakkering - ca en høvding, og lyktene kom på ca 1200,- for et komplett sett. Den var "ny" i svart plast, bare litt nedstøva etter lang tid på lager.... Pølsa og alle fester/klips ble tatt i fra den original fangeren. Desverre er det ikke ofte slike nye AMG fangere dukker opp på e-bay, men det er mulig å finne en og annen brukt, så hvis du tar tia til hjelp så dukker de opp.... Å finne en slik hos en hogger i Norge er nesten umulig, men skal aldri si aldri.... Quote
Recommended Posts