rekkeseksar Posted October 26, 2020 Posted October 26, 2020 Hei. nettopp anskaffet ein w123. Lurte derfor på om noken har bilder av styling, 80 talls stuk og kanskje med takgrind og sånt, altså av sedan
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 28, 2020 Posted October 28, 2020 Dårlig bilde, vent litt. Har et lass
rekkeseksar Posted October 29, 2020 Author Posted October 29, 2020 Alle såg veldig bra ut like veldig godt denne Men bilen er litt slitten så tenkte om korleis sånn raggar/pilsner stil ville set ut:)
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 30, 2020 Posted October 30, 2020 Det er mange stilarter, gjelder å være litt kreativ
rekkeseksar Posted November 5, 2020 Author Posted November 5, 2020 Noken med bilder av 5 tusenmetere eller fleire i fronten? Elle noke bilde med ledbar
Stian Posted November 5, 2020 Posted November 5, 2020 (edited) Ledbar passer vel best på landbruksutstyr som skal spre masse lys på nærliggende jorde Fant bare en Carlsson med 4 tusenmetere Edited November 5, 2020 by Stian
Olaf Posted November 7, 2020 Posted November 7, 2020 (edited) rekkeseksar, ikke bry deg om hva folk sier, lag din egen stil! Det er altfor mange blankpolerte Benzer rundt omkring, våg å være deg sjøl! Sjekk noen gamle svenske-bilder: https://www.mbentusiastklubb.no/forum/topic/26558-hennings-garasje/?do=findComment&comment=297747 Med vennlig hilsen, Olaf Edited November 7, 2020 by Olaf 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now