Jump to content

Erfaringer med Stavanger Bilvask?

Guest 2832

Recommended Posts

Guest 2832

Bruker disse av og til når jeg ikke vasker selv, og når jeg skal ha innvendig vask. Grei pris og grei jobb. Det jeg lurer på er om noen har prøvd en av de "store" pakkene, dvs. full utvendig rubbing og polering pluss litt til for 1700 kr ca. Er jo en grei pris i forhold til mange andre aktører? Lurer på å slå til hvis ingen har negative erfaringer :lol:

Guest Kent

Finn ut hvilke produkter de bruker. Det er en vask ved der jeg bor som polerer med BilTema produkter...

Mye viktigere enn hvilke produkter de bruker er hvordan jobben blir gjort. Ta en titt på en bil de har shinet opp. Sjekk at de har gått over hele bilen, at alle polishrester er borte, At plast og gummi er sort og fin uten polishrester osv. Jeg ville heller brukt en som gjør en grundig jobb med biltemaprodukter enn en som slurver med Meguiars.

Mine foreldre hadde en rød og kraftig forvitret Vectra 95-modell som de fikk shina rett før de kjøpte ny Astra nylig og bilen var ikke til å kjenne igjen. Jeg gikk ikke i detalj på bilen men til den prisen så var det jammen ikke dyrt å få den såpass bra som de gjorde.

Regner med at Stavanger Bilvask er det samme stedet som er i det gamle bygget til Rogalands Avis i Hillevåg. Det var hvertfall der mine foreldre var med sin bil.

• 2 years later...

Hei, jeg er sønnen til han som jobber på stavanger bilvask kanskje du har sett meg noen ganger :D Stavanger bilvask er best ! Beste kvalitet