Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den ene, innerste, bremseklossen fremme er løs, resulterer i en "klinke" lyd hver gang jeg kjører i en hump. Ikke mye slark, men nok til at denne lyden oppstår. Når bremsen trykkes inn, er den fast og fin.

 

Har andre erfart lignende? Antar at det kan kjøres med frem til jeg får byttet?

 

Under feilsøking, tok jeg av dekket på høyre side, for å kunne sammenligne. Er det tilfelle at det skal være en sensor/ledning tilkoblet toppen av den innerste klossen på høyre side fremme, men ikke venstre?

 

Bilen er en 2017 GLE500e

Posted

slitasjevarsler sitter bare på 1 side, sikker på at det er klossen som er løs og ikke bremseskjoldet ?

Hvis det er "slark" i klossen er det noe galt med caliperen.Den skal jo ligge inntil.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...