Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Muligens et dumt spørsmål, men...

Jeg har en overledning under passasjersetet. Dette fører til at sikringen på setene går og har derfor latt være å bytte sikring til jeg får utbedret feilen.

Nå for to dager siden kom jeg hjem fra en lengre reise på seks uker. Bilen er død. Det finnes ikke så mye som et fnugg av tegn til noe elektrisk ombord virker. Ikke en gang taklyset får så lite som en glød.

Konklusjonen min er at overledningen har tappet batteriet helt. Derfor er også spørsmålet mitt - finnes det håp for dette batteriet?

 

Hilsen Frode 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...