froror Posted October 22, 2020 Posted October 22, 2020 Hei. Muligens et dumt spørsmål, men... Jeg har en overledning under passasjersetet. Dette fører til at sikringen på setene går og har derfor latt være å bytte sikring til jeg får utbedret feilen. Nå for to dager siden kom jeg hjem fra en lengre reise på seks uker. Bilen er død. Det finnes ikke så mye som et fnugg av tegn til noe elektrisk ombord virker. Ikke en gang taklyset får så lite som en glød. Konklusjonen min er at overledningen har tappet batteriet helt. Derfor er også spørsmålet mitt - finnes det håp for dette batteriet? Hilsen Frode
Simen Arntsen Posted October 22, 2020 Posted October 22, 2020 Du må berre prøve å lade det, helst med ein elektronisk lader, og sjå om det er i orden. Ingen her som kan gi deg et fasitsvar..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now