Jump to content

Recommended Posts

Posted

OBS: Deadline for MB Tidende 3/ 2020 er 1. november. 

 

Vi nærmer oss slutten på et rart år. Mange har hatt annerledes ferie i Norge i år, og mange har nok hatt ekstra mye tid ti å drive med prosjekter hjemme. Har du et verksted du vil skryte av, eller en bil du er godt fornøyd med? 

 

Uansett, så vil vi veldig gjerne lese om det i MB Tidende. Send meg pr. e-post til mbtidende@mbentusiastklubb.no . Både små og store artikler er velkommen. 

  • 1 month later...
Posted

Årets siste MB Tidende skal ha kommet i postkassa nå for litt siden. 

 

Dessverre var det noen artikler som ikke kom med nå, men vi sparer dem til senere i stedet for å krympe på ting og "klemme" dem inn. 

 

Tusen takk til alle som har sendt inn bidrag! 

 

 

Til neste år tar vi sikte på 4 nummer, og det første vil antakelig komme ca. slutten av mars, med deadline en måneds tid før det. 

  • 3 months later...
Posted

Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du  imponerer hele tiden Syversen hipp hipp  stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎

  • Like 1
Posted
1 minute ago, Aleks said:

Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du  imponerer hele tiden Syversen hipp hipp  stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎

 

Artig å høre at bladet begynner å komme ut. vi jobber en del med disse bladene, og så blir det litt vakuum når det er levert, og ting bare må gå sin gang. 

 

Artiklene til Syver er veldig hyggelige å få med. Jeg ønsker meg mer sånt, det er bare å sende inn til mbtidende@mbentusiastklubb.no . I år er det også meningen med 4 nummer, så vi trenger masse artikler! 

  • 2 weeks later...
Posted
On 25.3.2021 at 16.04, Aleks said:

Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du  imponerer hele tiden Syversen hipp hipp  stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎

 

Tusen takk 😊 Det var veldig hyggelig å høre 🙏

  • FrodeS unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...