FrodeS Posted October 21, 2020 Posted October 21, 2020 OBS: Deadline for MB Tidende 3/ 2020 er 1. november. Vi nærmer oss slutten på et rart år. Mange har hatt annerledes ferie i Norge i år, og mange har nok hatt ekstra mye tid ti å drive med prosjekter hjemme. Har du et verksted du vil skryte av, eller en bil du er godt fornøyd med? Uansett, så vil vi veldig gjerne lese om det i MB Tidende. Send meg pr. e-post til mbtidende@mbentusiastklubb.no . Både små og store artikler er velkommen.
FrodeS Posted December 10, 2020 Author Posted December 10, 2020 Årets siste MB Tidende skal ha kommet i postkassa nå for litt siden. Dessverre var det noen artikler som ikke kom med nå, men vi sparer dem til senere i stedet for å krympe på ting og "klemme" dem inn. Tusen takk til alle som har sendt inn bidrag! Til neste år tar vi sikte på 4 nummer, og det første vil antakelig komme ca. slutten av mars, med deadline en måneds tid før det.
Aleks Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du imponerer hele tiden Syversen hipp hipp stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎 1
FrodeS Posted March 25, 2021 Author Posted March 25, 2021 1 minute ago, Aleks said: Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du imponerer hele tiden Syversen hipp hipp stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎 Artig å høre at bladet begynner å komme ut. vi jobber en del med disse bladene, og så blir det litt vakuum når det er levert, og ting bare må gå sin gang. Artiklene til Syver er veldig hyggelige å få med. Jeg ønsker meg mer sånt, det er bare å sende inn til mbtidende@mbentusiastklubb.no . I år er det også meningen med 4 nummer, så vi trenger masse artikler!
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 On 25.3.2021 at 16.04, Aleks said: Fikk årets første MB Tidene idag gleder meg til å lese den , la straks merke til artikkelen om klubbens " Reodor felgen " Syvers hva er det den mannen ikke kan ? Du imponerer hele tiden Syversen hipp hipp stå på videre du er gull verdt for klubben 😎😎😎 Tusen takk 😊 Det var veldig hyggelig å høre 🙏
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now