Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har den uvanlige kombinasjonen av nøttetreinteriør, varmeseter, ikke fader (har vært, men ikke i bruk lenger) og ikke el.vinduer.

Utrolig nok kom jeg over en treplate med denne kombinasjonen. Dessverre er den ikke noe pen, men jeg har i hvertfall gjort det beste ut av det.

Nede i venstre hjørne er den en del blankere fordi jeg prøvde meg med noe polering en gang. Det hvite er noe lim etter at en eller annen dust hadde festet en kulepennholder der  :shock:

nott1.jpg

Vanskelig å ta gode bilder i dag, men den ble vanvittig mye blankere. Jeg har pusset den matt med 2000-korn sandpapir, pusset med autoglym paint renovator, sonax liquid polish, og sonax liquid wax. Dessverre er det fortsatt noen veldig små riper, som syns når sola står rett på i feil vinkel. Disse ble bare verre ved bruk av paint renovator, så jeg ga opp å få dem vekk. Det ble i hvertfall blankt og fint. Det som ser ut som striper, er faktisk husveggen som speiler seg.

nott2.jpg

... og sammen med en ny girkule fra Stjerneservice, så ble det jo riktig så lekkert :-)

nott3.jpg

nott4.jpg

Posted

Så nå ut som mye arbeid der du stod og gikket....

M.

Ja, når en står så passiv og ser på, så ser jo alt ut som mye arbeid :-)

Tok litt gnukking, men det ble bra, da.