Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

 

Har en c-klasse s203 2004 modell, skal sette på ledbar oppe i nord å tenkte å montere den under plata og bak støtfangeren. Tenkte å skru fast vinkel braketter i støtfanger forsterkningen hvis det er mulig å gjøre det på den måten.  Noen som har erfaring med å skru i den og vet om det vil utløse airbagen?

fanger1.PNG

fanger2.PNG

  • 3 weeks later...
Posted

Hvis noen er interessert i å se hvordan det løste seg ble det gjort på denne måten. Det viser seg at støtfangerforsterkningen er hul inni så det gikk fint å montere i den uten å treffe noe sensorer og etc. 

123466610_2834693063431050_2308992008922003646_n.jpg

123771030_1071130749975625_4333827669209204812_n.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...