ADS203 Posted October 18, 2020 Posted October 18, 2020 Hei! Har en c-klasse s203 2004 modell, skal sette på ledbar oppe i nord å tenkte å montere den under plata og bak støtfangeren. Tenkte å skru fast vinkel braketter i støtfanger forsterkningen hvis det er mulig å gjøre det på den måten. Noen som har erfaring med å skru i den og vet om det vil utløse airbagen?
ADS203 Posted November 3, 2020 Author Posted November 3, 2020 Hvis noen er interessert i å se hvordan det løste seg ble det gjort på denne måten. Det viser seg at støtfangerforsterkningen er hul inni så det gikk fint å montere i den uten å treffe noe sensorer og etc.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now