Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, jobber med å tilbakestille en 450sl  1974mod og trenger en stålfelg 6,5x14. Har du en som reservehjul bytter jeg den gjerne mot en Barock felg. det gjør ingenting om dekket er ubrukelig og felgen er rusten. Kanskje det blir en vinn vinn situasjon, du får matchende felg på reservehjulet og jeg kan få satt på hjulkapsler jeg har restaurert. 
Rune

93467647

EFD7B2C7-0FF8-4691-95DE-345290C3ADFE.jpeg

F526315A-FB11-4909-A039-2B20ACDFC3AC.jpeg

E7DBC6DE-5F60-43A8-9AE9-A152C72EE599.jpeg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...