Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en C220 CDI 2002 mod. og har følgende spørsmål. Kan dagens pærer i hovedlys, langlys-nærlys, skiftes ut med LED pærer. Ser på nettet at det finnes en pære av merke Oedro som kan brukes på noen biler. Noen som kjenner til dette. Takksam for svar.

  • 3 weeks later...
Posted

Hei! ja det er fult mulig bare du velger riktig sokkel. Det kan være du må justere plast dekselet bak pæren for å få plass til hele pæren inni lys huset, eventuelt kjøre uten. 

Posted

Trur den må være tilpasset til Mercedes, eller får du feilmelding eller elektriske problemer.

Som jeg lest på flere steder og opplevde selv, at det går ikke å bytte lyspærer f.eks på tilhenger (led har ikke nok motstand, bilen "ser" ikke tilhengeren). Og mange hadde problemer også etter det ble byttet interiørlys til led.

Posted

Det er sant, da trenger du ledpære med canbus for å ikke få feilmelding, eller eventuelt pære uten canbus å så sette på en dekoder/mostand mellom pæra og bilen. 

  • 2 months later...
Posted

absolutt ikke å anbefale. Dette da reflektor osv er tilpasset den pæren som sitter i. Det skal MYE til for å få dette likt. Har sjekket opp mye rundt dette da jeg har LED i dag (var der da jeg kjøpte bilen) som vistnok skal være noe av det bedre. Men er ræva...  Greia er at "lyskilden" blir sittende feil iht reflektor osv.

Etter å ha undersøkt mye er det en type jeg har planer om å sjekke ut, men blir ikke før til sommeren.

 

Morimoto 2stroke skal være noe av det beste som er.

Posted

Et annet lite problem kan være at LED-pærene ikke avgir nok varme til å holde lykteglassene isfrie.

 

Med vennlig hilsen, Olaf

  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...