Mathias Posted October 13, 2020 Posted October 13, 2020 Hei, jeg har en Mercedes W211 automat som gier kassa er litt rar på. Normalt når du starter bilen å skal sette den i gir kan du ha bremsen inne eller la den «trille» av seg selv. Men på min hvis den har stått noen timer, å spesielt når det er kaldt. Så virker d som at gir kassen ikke henger med. Hvis jeg starter bilen å setter den i D så dauer bilen, kan minne litt om at den blir kvalt. Så jeg må sette den i D å ha gassen i bånn, da flytter såvidt bilen på seg i 2-3-4 sekunder før den bygger opp turtallet. Dette virker på meg som er verre om den står parkert i Bakke eller når det er kaldt. Noen som har en aning hva dette kan være? Mvh Mathias takk for innspill
utlending Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 On 10/13/2020 at 5:04 PM, Mathias said: Hei, jeg har en Mercedes W211 automat som gier kassa er litt rar på. Normalt når du starter bilen å skal sette den i gir kan du ha bremsen inne eller la den «trille» av seg selv. Men på min hvis den har stått noen timer, å spesielt når det er kaldt. Så virker d som at gir kassen ikke henger med. Hvis jeg starter bilen å setter den i D så dauer bilen, kan minne litt om at den blir kvalt. Så jeg må sette den i D å ha gassen i bånn, da flytter såvidt bilen på seg i 2-3-4 sekunder før den bygger opp turtallet. Dette virker på meg som er verre om den står parkert i Bakke eller når det er kaldt. Noen som har en aning hva dette kan være? Mvh Mathias takk for innspill For lite olje kanskje?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now