Fintlite Posted October 12, 2020 Posted October 12, 2020 Hei,jeg vurderer å se på en 08 E280cdi 4matic. Kmst er 280000,fulgt godt opp med komplett service og vist nok ikke rust. Er dette gode biler? Noe spes man bør spør om eller undersøke på denne modellen, under besiktigelse?
Simen Arntsen Posted October 12, 2020 Posted October 12, 2020 Kjenner ikkje 211 direkte, men er godt kjent med 210 og 212, og mange ting på 211 er mykje likt desse 2. 211 er vel jevnt over greie bilar det og. Men på 280 000 km er det alltid mykje som kan gå gale, og tidlegare vedlikehald som er avgjerande om det er eit godt kjøp eller ikkje. ALT bør sjekkast, viss du ikkje kan akseptere overraskelsar.. 280 CDI er vel OM642 3 liter V6..? Det er jevnt over ein bra motor, men har sine problem, som kan koste litt tid/kroner å utbetre. Oljekjøler, som er montert nederst i V, har pakningar som må skiftast innimellom, ellers blir det oljelekkasje. Er det teikn til oljelekkasje bak på motor, kan det tyde på at den må overhalast eller skiftast. Registerkjede og kjedestrammer kan bli slakke. Stort sett grunna dårleg vedlikehald/lang serviceintervall med dårlig olje. Du høyrer det i tilfelle ved kaldstart, ein raslelyd første sekundane, evt vedvarande viss det er skikkeleg gale. Motor skal ha motorolje 229.31/51/52. Det anbefalte er Mobil1 ESP 5W30. Som på alle andre diesel med EGR og oljelekkasje frå veivhusventilasjon, vil det kunne vere mykje graps i innsugsmanifold, som kan føre til dårlig ytelse/svart røyk (lite luft til motor) og havari på innsugsspjeld. Det kan og vere ein kostbar affære å reparere. Dieselpartikkelfilter kan vere tett, men det er ikkje spesielt for denne. Regelmessig oljeskift på gearkasse, med godkjent MB 236.14 ATF er greitt for å sikre lang levetid på gearkassen. Viss dette er gjort, og gearkassen oppfører seg fint, burde den vere grei ei god stund til. 4Matic kan vere kostbart å reparere, men trur ikkje det er mykje problem med det, så sant det ikkje er misbrukt. Høyr gjerne etter ulyd i drivverk. Viss det kjennes bra ut, og høyres bra ut, så er det sannsynlegvis bra og. Viss bilen har airmatic, eller det er stasjonsvogn må du rekne med å måtte skifte luftbelgar, viss ikkje det er gjort nyleg. Mange bles dette opp som ei stor sak og eit kjempeproblematisk system. Men det er berre tull. Dei held vel normalt 150 000 km, kostar 3-4000 kr stk, og er enkle å skifte, så det er egentlig ikkje ein stor sak. Det kan og oppstå lekkasjar i slangar, men igjen, egentlig ingen stor sak. Webasto kan vere nedsota, ha dårleg glødeplugg, dårleg vifte og defekt sirkulasjonspumpe, men viss den startar og går og kjem opp i full guffe, uten mykje ulyd og stygg røyk, så bør den vere grei. Ellers er det som vanleg slitasje på hjuloppheng, setevarme, vindusheisar, bremser og slike ting som kan vere utslete, som på alle andre bilar som er 12 år og har gått 7 gangar rundt jorda... Men igjen, du har ingen garanti for at kostbare komponentar ikkje vil ryke. Viss du skrur sjølv, eller kan tåle 5-sifra uforutsette utgifter, så kjør på :)
Fintlite Posted October 12, 2020 Author Posted October 12, 2020 Dette må være det beste svaret jeg har fått på et forum noen gang,takk skal du ha!Er v6 ja. Jeg har satt 120000kr som tak. Jeg driver med modellfly og må ha stor stv,stevner er ofte langt avgårde og da er det greit å ikke være veldig sliten når en kommer fram. Alle moderne diesel motorer er jo full i leamikk og det får man vel leve med. Jeg har hatt noen volvo v70 med høy km,uten store utgifter. Den jeg har nå er godt 300000km.Men kjenner jeg er litt lei volvo og litt sugen på mercedes. Denne jeg vurderer. Komplett servicehefte og vist nok ikke noe synlig rust. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=193217488 Å finne en bil hvor allt er fulgt til punkt og prikk er jo bortimot umulig,iallefall når man ser på biler med høy km.
Hans Kåre Isdal Posted October 13, 2020 Posted October 13, 2020 (edited) Hei du. har ein 320 sjølv. og er kjørt 240 000 kmn no. det meste som står her stemmer med min, har nok unngått kjedestrammer og slikt(turboen og) då eg skifter mi olje på 12 000 km til 15 000 km. som er ambefalt av min gode mekaniker. og det stemmer godt. etter 12 000 til 15 000 kan ein høyre at olja er litt dårligare enn det eg liker. Belgane har eg tatt og oljekjølaren rauk på 170 000 km. men der er det forbedra pakkninger. no. dei holder lenger. eg skifta dei sjølv. elles er det denne havari på innsugsspjeld saken. der har eg triksa den til med ein motstander i kontakten og spjella står oppne. funkjer fjell hos meg til nok anna viser at det ikkje er ein god ide. der er i alle fall min erfaring. eller kjempe bil syns eg. og god plass. spør om du vil vite meir om denne modelen. Edited October 13, 2020 by Hans Kåre Isdal
Fintlite Posted October 13, 2020 Author Posted October 13, 2020 Takk for svar 😊. Er det virvelspjeld du mener?
Fintlite Posted October 13, 2020 Author Posted October 13, 2020 Ja,mener det kan programeres,samme problem på D5 motorene til volvo,mener de kom med det i 07. Jeg skulle likt å se kostnader på i hele livsløpet til en moderne diesel. Men man kan jo programmere bort mye av det og fjerne dpf.
Simen Arntsen Posted October 13, 2020 Posted October 13, 2020 Spjelda på innsuget er forsåvidt berre å hive viss dei er ødelagte, men sørg for at motoren får gå fritt, så blir det ingen feilmelding. EGR kan programmerast vekk, men skaden kan allerede vere gjort.. Manifold kan sjølvsagt rensast, viss den ellers er i orden. Men det er ein del jobb å få den ut og inn atte.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now