Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg fikk følgende e-mail fra MBKN:

Her gir vi medlemmene muligheten til å kjøre på rudskogen motorbane med egen bil. Arrangemntet strekker seg over hele dagen og vi vil prioritere mest mulig kjøring. Selv om vi er på bane må vi forholde oss til veitrafikkloven slik at vi kaller det hele banekjøring og ikke billøp. Dette av hensyn til den enkeltes forsikring som også brukes på banen.

Det serveres en grillbuffet som lunch midt på dagen.

Mercedes-Benz Klubben Norge er ikke interresert i å tjene penger på dette, men vi må dekke inn kostnadene våre slik at deltakelsen koster kr 1200 pr bil.

Er det noen fra dere som vil være med på kort varsel, jeg skal nok få plass til 10 biler fra MBE, men det betinger at jeg får en bindene påmelding med navn og adresse innen 2. mai.

Vi vill i så fall sende regning til de som har lyst. En samlet påmelding kan sendes til meg på denne mailadressen.

For mer informasjon om denne delen av arrangementet se www.mercedesklubben.no under Stjerneløpet.

• 3 weeks later...
Posted

Er det noen som skal på dette eller er ikke banekjøring interessant?

Jeg planlegger en dag for klubben på enten Rudskogen eller Vålerbanen, men den helt store entusiasmen har latt vente på seg......er ikke dette av interesse?

Posted

Er det noen som skal på dette eller er ikke banekjøring interessant?

Jeg planlegger en dag for klubben på enten Rudskogen eller Vålerbanen, men den helt store entusiasmen har latt vente på seg......er ikke dette av interesse?

Klart dette er interessant. Helst Rudskogen for min del da. Er jo rett borti hogget her. Håper jeg er velkommen selv om jeg ikke har MB for tiden. Men jeg kan vel låne din  MS V-max :D