Jump to content

Endel Stjerner.

Hauk

Recommended Posts

Guest 1042
Bare bortskjemte drittunger på notodden ell? hele gjengen kjører nye mercedesetr, ville ikke hatt dem om jeg fikk dem kasta etter meg (eller kanskje jeg hadde tatt den da:P)

Men, skaff dere helle litt ordentlige rånebiler (golf, ford, audi eller i det minste mekk litt på de dyre bila deres, sett inn konge anlegg som koster mer en bilen, plyss på rattet, feiteste potta så kan du snakke om råning ;)

HAHAHA. Nye mercer.. Så bare en haug med gamle 201, 124 og 210 der jeg da.

Se om igjen. Var flere 211 der. Jeg har sagt det før at vi må sette inn et støt i Notodden for jeg har merka meg at det er masse flotte Mercer der hver gang jeg kjører forbi. Vet ikke om ett medlem fra Notodden jeg....

Guest 2271

Se om igjen. Var flere 211 der. Jeg har sagt det før at vi må sette inn et støt i Notodden for jeg har merka meg at det er masse flotte Mercer der hver gang jeg kjører forbi. Vet ikke om ett medlem fra Notodden jeg....

Arnt Malmø med S124 E500`n (den sølvgrå solgt via Hauk Motors) er hvertfall nært derfra...  8)

Uansett, det er mange Mercedeser der, og det har det vært i mange år. Litt snålt at det ikke er noen medlemmer derfra da. Vet jo fra før at det er litt vel mye Bøfaktor der, men det burde vel gått an å fange noen medlemmer der også. Selv kjenner jeg ingen derfra lenger og er der aldri , men kanskje andre kjenner noen som kjenner noen som kjenner osv.

Det har blitt pratet om vervetur dit i minst 5 år, og det er alltid noe som har kommet i veien.

Prioritering?

Aner ikke, jeg er ikke i styret i Oslo.

Ikke vet jeg heller, for meg var det nytt at man har planlagt en tur dit i 5 år. Til gjengjeld har jeg jo ikke vært medlem lenge.

Noen som vet hva vi skal kommende mandag<+?

:D Hei

:D Jeg ser for meg dette f eks i September en gang.

Avreise fra Oslo lørdag morgen kl: 09:00 fra Brobekveien med ca ankomst i Rjukan med noen korte innlagte stopper kl:12.00 da det er bare 170. kilometer burde det være en fin tid. Ved ankomst til Rjukan er et besøk til Vemork  http://www.visitvemork.com/  Med ful guidet omvisning første stopp, og regner med att vi er ferdige her sånn ca kl: 15-16.00.

Ca kl: 16.00 blir det bestilt middag på toppen av Krossobanen på Gvepseborg kafé, som serverer deilige retter i naturskjønne omgivelser. Krossobanen er også Nord-Europas første kabelbane. Som ble bygget i 1928. les mer på. http://www.krossobanen.no/ Inntensjonen er å være ferdig der sånn ca 18 – 19.00.

Etter dette drar vi til en plass vi har bestilt overnating og blir der til søndag morgen . Vi drar etter frokost over Gaustad toppen og videre til Nottoden hvor vi også kan ha en felles oppmøte plass med de som vil dra direkte fra Oslo og omegn den søndagen og ikke være med på helle turen. Vi bruker  da resten av dagen i Nottoden før vi igjen reiser hjem samlet inn mott hovedstaden igjen.

:D Dette er bare en tanke som sagt  :D

:D Max.