Frank Robert Sandberg Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Jeg leverte inn min r 129 til verksted i sommer. Det var en reklamasjon på en oljelekkasje i front av motoren. Bilen gikk rent da jeg leverte den inn, men reparatøren har fått problemer med at den ikke fyrer på alle sylindre og har mistenkt brudd i pluggeldninger. Jeg kjøpte inn nye plugger, pluggledninger og plugghetter fra Autotrio, men problemet vedvarer, den kan gå rent, så, når dekselet settes på plass går den urent igjen. Den går tidvis på alle 6 sylindre, tidvis på 2-3 sylindre. Jeg har ingen erfaring med problemer på dette oppsettet med tre coiler, og lurer på om noen vet hvor jeg kan finne informasjon om dette?
Will Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Er ikke ukjent med dårlig ledningsnett på disse motorene. Dersom mekanikeren har vært borti dette, er det ikke usannsynlig at isolasjonen på ledningene til dyser, coiler og sensorer har sprukket opp og dette fører til kortslutning. Slik så mitt ut før jeg skiftet for 4 år siden....😮
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now