kristianur Posted October 4, 2020 Posted October 4, 2020 (edited) Selges som reparasjonsobjekt/delebil, pga en del rust i bærende konstruksjon. Forøvrig skal motor og gir være bra, alt av elektronisk fungerer (takluke, vindusheiser, belteassistent, etc.) Interiøret er i god stand på utsiden, men forsetene låser ikke i posisjon. (Det er noe mekanisk i ustand, og ikke bare vakuumslanger som jeg først håpte.) Bilen står på Ilseng i Hedmark og bør hentes på henger. Jeg tror den er verdt 15.000, så ta utgangspunkt i det og kom med bud. Tlf: 41297652 (Det kan også være aktuelt å selge den i deler, så bare spør) mvh Kristian Edited October 7, 2020 by kristianur
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now