Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Selges som reparasjonsobjekt/delebil, pga en del rust i bærende konstruksjon.

 

Forøvrig skal motor og gir være bra, alt av elektronisk fungerer (takluke, vindusheiser, belteassistent, etc.)

Interiøret er i god stand på utsiden, men forsetene låser ikke i posisjon. (Det er noe mekanisk i ustand, og ikke bare vakuumslanger som jeg først håpte.)

 

Bilen står på Ilseng i Hedmark og bør hentes på henger.

 

Jeg tror den er verdt 15.000, så ta utgangspunkt i det og kom med bud. Tlf: 41297652

(Det kan også være aktuelt å selge den i deler, så bare spør)

 

mvh

Kristian

cDSC_0586.jpg

cDSC_0597.jpg

cDSC_0598.jpg

cDSC_0608.jpg

00Venstre-bak.jpg

02Venstre-bak.jpg

04Hoyre-bak.jpg

09Hoyre-foran.jpg

Edited by kristianur

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...