Jump to content

Recommended Posts

Posted

ved fartsnedsetting til fartsdump/rundkjøring gearet den ned til 1ste gear og jeg må hjelpe den opp i gear med ratthendel. fikk nullstillt feilkoder og ble bedre med en gang. nå er rattgeareren låst til kun D og motorstmbol viser ininst klokka.

når jeg skrur av tenning virker rattgeareren ned en gang, men låser seg. satt den i 3dje gear men hoppet opp til D og der står den. noen tips ?

Posted

Les ut feilkodar først og fremst, og få dei tolka av verkstad, eller post dei her. Evt vidare diagnose med eigna diagnosemaskin, viss ikkje feilkodane gir et tydelog svar på problemet.

 

Posted

Er dette gjeldande feilkodar, eller gammalt rask?

Det ligg i alle fall 2 kodar på motorstyring, som kan/vil gi motorlampe.

 

Det er alltid lurt å notere seg ned det som er av kodar, slette, kjøre litt, lese ut på nytt og sjå kva som kjem atte. Og vesentleg forskjell på om det er ein feil som har vore, eller om den er aktuell. Mange av feilkodane du har der er typisk underspenning, og kan vere mange år gamle..

Posted

fikk nullstillt feilkoder igjen og det ser ut som det er føler til partikkelfilter som var årsaken. skftet denne og gearen funker normalt. betalte ke 1100,- for jobben 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...