IrjanW Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Heisann, får opp BAS ASR lampa i dashbordet mitt, og bremselysene mine fungerer ikke. Har byttet Break Light Switch, å bli ikke bedre, men da jeg byttet fra ny til gammel bare for å teste, så var bremse lysene konstant på, men slo seg av når jeg trykket inn "knappen" på bremselys bryteren. Jeg byttet så tilbake til den nye, hvor alt fungerte, jeg kjørte da en kjapp runde for a teste og alt fungerte fint. Jeg monterte så plastikken over pedalen og da jeg startet bilen va BAS ASR lampa tilbake og bremselysene fungerte ikke. Har testet: - Cruise Control fungerer når BAS ASR lampa ikke er på (forsto det slik at de går på samme krets?) - Alle sikringer er hele. - Batteriet var på 14.1 volt. Synes det er rart at alt fungerte en kort stund etter at jeg byttet Break Light Switchen. Skal få lest feilmeldinger fortløpende, men må skaffe meg overgang til vanlig OBD, har kun til OBD2 Noen tips til hva det kan være? Soltak knappen tuller også noe, hvor noen ganger fungerer den fint, mens andre ganger går det ikke å lukke den vanlig, må da lukke den med tilt funksjonen. Kan problemet da være elektrisk?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now