Terje B. Olsen Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Har kjørt med litt småknirk en stund nå men finner ikke ut hvem av foringene som knirker. Har noen opplevd liknende og hvor kommer dette fra? Quote
Trond Roald Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Har kjørt med litt småknirk en stund nå men finner ikke ut hvem av foringene som knirker. Har noen opplevd liknende og hvor kommer dette fra? hei! kan nesten garantere at det er yttre foring på nedre bærebro. med riktig verktøy er skiftettiden satt til ca1time. vis du skal skifte uten spesial verktøy må broen ut og foringen presses ut med tonnpresse. foringen koster ca550kr originalt hos bos. Quote
bska Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 spray på noe rustløser eller tilsvarene på et par av foringene og forsvinner lyden så...... Quote
Geir Tore Simonsen Posted April 30, 2007 Posted April 30, 2007 hei! kan nesten garantere at det er yttre foring på nedre bærebro. Jeg har samme problemet på min 124. Skiftet disse foringene siden de var mest sannsynlige årsak, men i mitt tilfelle er det noen andre foringer som knirker. Så det kan nok lønne seg å være sikker før man bytter. Quote
Recommended Posts