Jump to content

Går det greit med ET 38 på en A-klasse W176?


Recommended Posts

Posted (edited)

Hei 😃

 

Jeg har blitt forelsket i felgen Zennen ZP6, og har bestemt meg for å kjøpe 4 av dem + piggfrie vinterdekk. 225/40R18, samme som originalt på A180 sommerhjula med AMG-pakka.

Original ET på felgene er 52 (selv om det står 49 hos Biltilsynet..?). Problemet mitt er at jeg ikke klarer å få tak i felgene noe sted med ET som er høyere enn 38. Ift regelen om max +-7,5mm endring skulle jeg jo da helst hatt en felg med innpress på 45/42.

 

Jeg vurderer allikevel sterkt å være litt gæærn og kjøpe dem allikevel, da jeg virkelig har lyst på disse hjula.

Noen som har noen formening om det går bra eller ikke? Kjøreegenskaper, slitasje, subbing, EU-kontroll etc..?

Edited by Lars T

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...