Lars T Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 (edited) Hei 😃 Jeg har blitt forelsket i felgen Zennen ZP6, og har bestemt meg for å kjøpe 4 av dem + piggfrie vinterdekk. 225/40R18, samme som originalt på A180 sommerhjula med AMG-pakka. Original ET på felgene er 52 (selv om det står 49 hos Biltilsynet..?). Problemet mitt er at jeg ikke klarer å få tak i felgene noe sted med ET som er høyere enn 38. Ift regelen om max +-7,5mm endring skulle jeg jo da helst hatt en felg med innpress på 45/42. Jeg vurderer allikevel sterkt å være litt gæærn og kjøpe dem allikevel, da jeg virkelig har lyst på disse hjula. Noen som har noen formening om det går bra eller ikke? Kjøreegenskaper, slitasje, subbing, EU-kontroll etc..? Edited October 1, 2020 by Lars T
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now