Jump to content

Recommended Posts

Posted

DN 30434

Noen som har hadd dette/lignende problem?

Er det deler å få tak i eller må man ha hele lykta ny?

I dagslys fungere lykta helt fint, når det blir mørkt ute kommer feilmelding opp ils fungere ikke og lykta slukker, ingen forskjell om lysbryteren står på eller i auto. Vrir bryter i kort sekund til park og så tilbake da fungere det igjen i ca 1-2 min så kommer samme melding opp igjen og samme prosedyre må gjøres.

IMG_20200926_163701.jpg

Posted

er lykta brukt lite?, om så er kan staga som styrere vippe funksjonen så du får langlys og slikt henge seg opp. slik var det litt på min då eg bruker dei lite i sommerene.

men dei kom til live igjen. elles var det også ho s meg styre enheten.

Posted
23 hours ago, Hans Kåre Isdal said:

er lykta brukt lite?, om så er kan staga som styrere vippe funksjonen så du får langlys og slikt henge seg opp. slik var det litt på min då eg bruker dei lite i sommerene.

men dei kom til live igjen. elles var det også ho s meg styre enheten.

E1 er det en styreenhet inni lykta?

Posted (edited)

Hei,

Hadde samme feil på min S211, var da styringen (ballasten) under lykten som var defekt, merket E1n1 på bildet over. Fikk tak i my via Ebay, uten software. Fikk den lokale MB forhandleren til å legge inn det, så var alt i orden. 
NB, to typer, etter hvilken type sokkel du har på Xenon, min har D1s. Bilde under av den gamle ballasten, og esken til den nye.

A9D26514-C0C4-4CB0-99CD-89B03AB30AEC.jpeg

Edited by ArgusIV
Tilleggsinfo

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...