Jump to content

Raskeste rute fra Stavanger - Strømstad?

Geggi

Recommended Posts

Har vært inne på ViaMichelin.com og der vil de ha meg under fjorden i Oslofjordtunnelen.

Men "alle" snakker jo om fergene Sandefjord - Strømstad og Horten - Moss?

Er det kjappere å kjøre under fjorden som ViaMichelin sier?

Skal på kampen Fredrikstad - Viking i morgen og skal avgårde allerede i natt for å harryhandle litt når jeg først er på de kanter. Blir ikke rare tiden jeg har til handling, men litt blir det jo. Ja, hvis butikkene har søndagsåpent da? Noen som vet svaret på disse tingene?

Mulig du har kjørt allerede.

Men uansett så er det visst enklest å kjøre Horten Moss, Hvis ikke Suleskaret er åpnet.

Da går det så "Ei kula" til Drammen og så tunnellen.

Har pendlet den strekningen noen ganger. Så kommer helt an på hvilken vei du kjører.

Trodde uansett Suleskaret nå var åpnet?

Suleskarveien er ikke åpnet ennå, men er vel rett før.

Den veien er jævlig og nå etter at E-39 over Kvinesheia er kraftig forbedret ser jeg ikke vitsen i å kjøre den lengre. Så det blir E-39 via Kr.sand ja.....

Hvis ikke jeg hører noe fra noen som mener de har fasiten så bestiller jeg fergebillett hos Colorline.

Må tidlig i seng i kveld  :lol:

Satser vel på Moss - Horten tilbake da.  :)

Kl.0400 passerte Geggi Flekkefjord (startet kjøreturen kl.0315)... De (han og en kamerat) hadde bestilt billett til Sandefjord-Strømstad ferja kl.1000... Så de sitter vel der nå - tar ikke den 2,5 timer ca da?

Hehe, det ble dårlig med tid til Olav-besøk.

Snakket i det minste med han på telefonen etter kampen på vei til Moss - Horten ferga.

Dritflaks, kom med som nest siste bil.  8) Ellers ville vi måtte vente til 2200 og DA ville jeg ha kommet sent hjem... Var hjemme 0345 elns.

Ellers var kampen ræva, bortsett fra fint spill av FFK i første omgang.

Fin harrytur, men bakdelen er at jeg er steintrøtt på jobb i dag så det blir nok en aldri så liten parkering på sofaen i ettermiddag :sleepy2:

Angående Viking så er det alltid greit å se denne etter dårlige kamper

:lol: