Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som har erfaring med oljeskift på nitrinnskassen som finnes på nyere biler? CLSen har denne og skal nå på service hvor blant annet automatoljen skal byttes.

 

Jeg har fått tilbud fra to Mercedesverksteder, og oljeskiftet på automatkassen er prissatt fra 9600kr til 12500kr! 🤯 Begge to er i overkant dyre etter min mening, men på overslaget fra sistnevnte er ny bunnpanne ført opp på delelisten - er dette normal praksis på disse kassene?

 

Hva tenker dere ellers om prisen for oljeskiftet?

Posted (edited)
8 hours ago, Sven Håkon said:

men på overslaget fra sistnevnte er ny bunnpanne ført opp på delelisten - er dette normal praksis på disse kassene?

Har hørt at filteret sitter fast i bunnpannen, derfor må hele byttes... 

image.thumb.png.b190f5881083b395151e6e4364401ddd.png

Edited by Will

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...