Bobas Posted September 21, 2020 Posted September 21, 2020 Hei. Da har jeg gått til innkjøp av min første MB GLC Hybrid 2018. Denne bilen har alt av utsyr utenom Apple car play/Android Auto og Traffic Sign Recognition. Jeg lurer på derfor om dette er noe som kan oppdateres/legges inn i softwaren på bilen? Kanskje av merkeverstedet?
StigV Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 (edited) Gratulerer med flott bil Apple Car Play og Android Auto fordrer at du har noe hardware i tillegg til programvaren - det er altså ikke mulig å bare aktivere det med litt programmering. I oppbevaringsrommet i midtkonsollen må du ha riktig USB-connector i alle fall (se bilde) - mulig det også er mer du må ha. Har lagt ved bilde av den USB-connectoren som er i bilen min. Der må jeg koble telefonen i port nummer to for å starte Android Auto/Apple Car Play.....og det er selvfølgelig menypunkter for Android Auto/Apple Car Play. Trafic Sign Recognition er jeg ikke sikker på - det bruker vel de samme kameraene som Lane Keeping, tror jeg. Har sett at det er noen der ute på den store webben som mener du må ha Comand for å få TSR, men det vet jeg ikke. Edited September 22, 2020 by StigV Lagt inn henvisning til bilde
Bobas Posted September 22, 2020 Author Posted September 22, 2020 Takk for svar. 😃 Fikk svar på gruppen på Facebook at bilen hadde dette.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now