Vildef Posted September 21, 2020 Posted September 21, 2020 Hei! Jeg er relativt ny i det mekaniske hjørnet av bilverdenen og har noen spørsmål ang dieselpumpe. Kjøpte meg en 124 250td for et par mnd siden, om605, som jeg driver å prøver å skru litt på selv. Fikk vite at bilen min har mekanisk dieselpumpe, hva vil det si? Hva hadde vært forskjellig om bilen ikke hadde hatt mekanisk dieselpumpe? Hvordan og hvor justerer man på dieselpumpa for å øke dieselinntaket? Tenkte å prøve det for å få bittelitt mer effekt da bilen er utrolig lat. Oljeskift er gjort. Noen som har et bilde av hvor justeringa på dieselpumpa sitter? Mens pumpa forstatt er montert. Hilsen en veldig fersk fisk som ikke kan en tøddel
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now