Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en 270cdi produsert tidlig i 2000, på den bilen har aldri fjernkontrollen til sentrallåsen fungerte i mitt eie, den låser opp alle dører med nøkkel, men låser ikke med nøkkel, knappen i mittkonsollen fungere både til å låse og å låse opp, så når vi skal ut av bilen så bruker vi knappen og låser førerdøra med nøkkel.

jeg har også en delebil, 270cdi produsert tidlig i 2000, og på den så fungerte alt på sentrallåsen, knappen i mittkonsollen og fjernkontrollen på nøkkelen(fikk ikke testa nøkkel i døra fordi låsesylinderen var full av drit) har nå flytta over alt, ECU, AAM(med driver autorisasjon system) tenningsnøkkel, alle  5 låskassene(og en rengjort dørsylinder i førerdøren) FM forsterker, splitter og bryterpanelet i mittkonsollen, radioen har greit mottak på både FM og DAB (som bruker FM antenna) har også prøvd å programmere nøklene men uten hell, kan også nevene at sikring 42 er hel.

det er bare ledningsnettet som ikke er bytte over, eller har jeg oversett noe? eller er det noen som har opplevd det samme og finni en løsning?

Posted (edited)

Jeg har samme problem på min 2003, nøklene funker ikke, må bruke knappen.

Hvor sitter mottakeren for signalet fra nøkkelen?

Har du skiftet batteri i nøklene? Kanskje du må kjøre en full diagnose/test?

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Edited by Olaf

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...