Guest 2271 Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Jeg har aldri sett en Gemballa tidligere.... Men nå fikk jeg metning!!! MB 500 SEC Gemballa Men samtidig var det NOE som fascinerte meg - likevel er det VANSKELIG å sette finger`n på hva.... Jeg hadde nok ikke gått bort og handlet Gemballa`n - bilen til Geir er den som er referanse for min del når det gjelder SEC`er....!! (ligger forøvrig ute til salgs på finn.no enda.......) Quote
Alexander Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Jeg synes den var litt tøff jeg. Rød, harry og sint. Oh yeah. Quote
Guest 2271 Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Hadde jeg fått en annen grill på den bilen der, og fått på 2x dobbel og chromet utblås fra Ferrita bak (litt mellomrom mellom dem - men likevel ca midt på bilen).... Eksosen måtte blitt sånn (beklager - fant ingen andre biler som kunne illustrere bedre!): Så hadde jeg kanskje likt bilen veldig bra likevel!!!! Den ligner faktisk ganske bra på Pontiac Trans Am 1967 og 1978 modellene bakfra.... 1967: 1978: Quote
FrodeS Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Selv om jeg EGENTLIG syns den ser ut som en dass, så er det noe som tiltrekker meg ved den. Må inrømme at jeg syns den er litt tøff. Quote
Alexander Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Det er vel ikke noen bil du kjører hvis du er sjenert det der... Quote
ØHN Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Designet på det røde misfosteret når ikke Pontiacen til knea en gang. Quote
Frode Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Den er litt på kanten, fargen er forferdelig, hjulene er som å se Kicker`n sin med 15" vinterhjul, de passer overhodet ikke til bilen. Fronten er fin, skjermbredderene er det ikke, men det er omtrent alt det av styling som kom fra 1980, det er overdimensjonert til de grader, og hvitt skinninteriør....æsj. Men hadde den blitt lakkert svart, 19" alufelger som fyller opp skjermene, svart skinninteriør og litt mer senket så begynner det å ligne noe fornuftig....tror også svart farge hadde redusert "størrelsen" på de luftinntakene og skjermbreddingen, tror den røde fargen fremhever akkurat dette..... Quote
CHARLIE Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Jeg ville heller hatt en slik SEC som Aleks har, enn 5 slike Geballa-SECer Quote
Olav Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Tidene forandrer seg. vi må huske på at denne ble lagd på 80-tallet. Da vi gikk rundt med hockeysveis, pastellfargete klær og skinnslips. Gemballaen var råtøff den gang, på samme måte som f.eks Brabus sine modeller er tøffe nå. Om 20 år synes sikkert folk noe annet er tøft. Quote
Frank Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 På 80 tallet ble Brabus sett på som kjipt og ræva amg var ikke spesielt hot det heller, men det var derimot jeg Quote
Frank Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 På 80 tallet ble Brabus sett på som kjipt og ræva amg var ikke spesielt hot det heller, men det var derimot jeg Var vel mange plastdingse selskaper på den tiden som kom med Testarosa? look Jeg mener å ha sett noe lignende til Øpel kadett gsi fra midt på 80tallet Quote
Aleks Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Jeg ville heller hatt en slik SEC som Aleks har, enn 5 slike Geballa-SECer :D Er helt enig med deg Charlie 8) Quote
Recommended Posts