mb w211 Posted September 16, 2020 Posted September 16, 2020 Hei har en w211 som jeg har montert senke fjærer på. Skal få dette godkjent og var å hadde 4 hjulskontroll igår. Får jeg det godkjent med de verdiene? Hva må til for å få resultatene bedre? Hørt at det finnes noen bolter som er justerbare for disse bilene. Noen som har erfaring med dette? Takk for svar
StigV Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Hei! Har akkurat vært gjennom dette med en '06 C-klasse. Eller, er vel ikke helt igjennom enda, fordi et par av tallene på mitt skjema heller ikke var innafor, og da ble mannen på tilsynet ikke helt fornøyd. Skal på ny firehjulskontroll på mandag, og da håper jeg at merkeforhandler får alt grønt
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now