Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei har en w211 som jeg har montert senke fjærer på. Skal få dette godkjent og var å hadde 4 hjulskontroll igår. 

 

Får jeg det godkjent med de verdiene? 

Hva må til for å få resultatene bedre? 

Hørt at det finnes noen bolter som er justerbare for disse bilene. 

 

Noen som har erfaring med dette? 

 

Takk for svar20200916_080708.thumb.jpg.f7099d11efd36f89ed58add41ec8bbd3.jpg

Posted

Hei!

Har akkurat vært gjennom dette med en '06 C-klasse. Eller, er vel ikke helt igjennom enda, fordi et par av tallene på mitt skjema heller ikke var innafor, og da ble mannen på tilsynet ikke helt fornøyd. Skal på ny firehjulskontroll på mandag, og da håper jeg at merkeforhandler får alt grønt :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...