Jump to content

Recommended Posts

Posted

Olje i kjøleveska lukter som motorolje automaten har kjøling i radiator ser ikke ut som det minker i automatkassa

Har oljefilter hus oljekjøler kan den sprekke eller noe pakning eller er det topp pakningsproblem motor olja ser bra ut ikke noe vann i olja

Noen som har oplevd det samme

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Olje i kjølevæsken er ofte toppakning.

Hadde radiator lekket i mellom automatkjøler og kjølevann så hadde nok automatoljen fått inn kjølevann og blitt hvit, men det kan være verdt å sjekke at radiator er tett ved å sette trykk på den og se at den holder.

Tapp av litt motor olje og se om den begynner å bli grå.

 

 

Edited by Frode
Posted
Olje i kjølevæsken er ofte toppakning.
Hadde radiator lekket i mellom automatkjøler og kjølevann så hadde nok automatoljen fått inn kjølevann og blitt hvit, men det kan være verdt å sjekke at radiator er tett ved å sette trykk på den og se at den holder.
Tapp av litt motor olje og se om den begynner å bli grå.
 
 

Blir nokk toppakning skifte


Sent from my iPhone using Tapatalk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...