s-bjarbj Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Olje i kjøleveska lukter som motorolje automaten har kjøling i radiator ser ikke ut som det minker i automatkassa Har oljefilter hus oljekjøler kan den sprekke eller noe pakning eller er det topp pakningsproblem motor olja ser bra ut ikke noe vann i oljaNoen som har oplevd det samme Sent from my iPhone using Tapatalk
Frode Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 (edited) Olje i kjølevæsken er ofte toppakning. Hadde radiator lekket i mellom automatkjøler og kjølevann så hadde nok automatoljen fått inn kjølevann og blitt hvit, men det kan være verdt å sjekke at radiator er tett ved å sette trykk på den og se at den holder. Tapp av litt motor olje og se om den begynner å bli grå. Edited September 15, 2020 by Frode
s-bjarbj Posted September 15, 2020 Author Posted September 15, 2020 Olje i kjølevæsken er ofte toppakning. Hadde radiator lekket i mellom automatkjøler og kjølevann så hadde nok automatoljen fått inn kjølevann og blitt hvit, men det kan være verdt å sjekke at radiator er tett ved å sette trykk på den og se at den holder. Tapp av litt motor olje og se om den begynner å bli grå. Blir nokk toppakning skifte Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now