190D Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Ønsker å kjøpe gammel mercedes ambulanse. Gjerne w114, w115 eller w123. Helst eldre enn 1990. Alt av interesse.
HenningN Posted September 13, 2020 Posted September 13, 2020 Er en 123 ambulanse tilsalgs på Finn https://www.finn.no/191230284Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
190D Posted September 14, 2020 Author Posted September 14, 2020 Takk for tips HenningN. Har sett den men høy km. og diff problemer
Stian Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Denne er jo MYYE gøyere! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=191058015
HenningN Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Bare hyggelig! Håper du finner en fin ambulanse. Har selv en 1982 mod 250 Binz kjørt ca 112.000 km Takk for tips HenningN. Har sett den men høy km. og diff problemer Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
190D Posted September 15, 2020 Author Posted September 15, 2020 On 9/14/2020 at 1:54 PM, HenningN said: Bare hyggelig! Håper du finner en fin ambulanse. Har selv en 1982 mod 250 Binz kjørt ca 112.000 km Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Ja håper på det 😉 Vil du dele bilden av Binz’n din🙃?
190D Posted September 15, 2020 Author Posted September 15, 2020 On 9/14/2020 at 1:20 PM, Stian said: Denne er jo MYYE gøyere! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=191058015 Har sett på denne, men det er nok Mercedes mitt hjerte banker for😊
HenningN Posted September 15, 2020 Posted September 15, 2020 Håper du velger Stjernebil som ambulanse, moro om vi blir flere i klubben Her er min. Gikk for Røde Kors de første årene, før den ble Redningsbil. Er i tenkeboksen om å tilbake stille den til ambulanse.. Ja håper på det Vil du dele bilden av Binz’n din?Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
190D Posted September 18, 2020 Author Posted September 18, 2020 On 9/15/2020 at 10:23 PM, HenningN said: Håper du velger Stjernebil som ambulanse, moro om vi blir flere i klubben Her er min. Gikk for Røde Kors de første årene, før den ble Redningsbil. Er i tenkeboksen om å tilbake stille den til ambulanse.. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Så artig! Den så lekker ut! Har det som mål å skaffe meg en å bevare som ambulanse evt tilbakeføre.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now