Jump to content

Ambulanse. W114/W115/W123 eller lignende pre. 1990 ønskes kjøpt.


Recommended Posts

Posted

Bare hyggelig! Håper du finner en fin ambulanse. Har selv en 1982 mod 250 Binz kjørt ca 112.000 km

Takk for tips HenningN. Har sett den men høy km. og diff problemer


Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Posted
On 9/14/2020 at 1:54 PM, HenningN said:

Bare hyggelig! Håper du finner en fin ambulanse. Har selv en 1982 mod 250 Binz kjørt ca 112.000 km emoji16.png
 

 


Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
 

 

Ja håper på det 😉 

Vil du dele bilden av Binz’n din🙃?

Posted

Håper du velger Stjernebil som ambulanse, moro om vi blir flere i klubben

Her er min. Gikk for Røde Kors de første årene, før den ble Redningsbil. Er i tenkeboksen om å tilbake stille den til ambulanse..

Ja håper på det  
Vil du dele bilden av Binz’n din?
c16c3d0f9c5c4dfcf1d1222b797f7c50.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Posted
On 9/15/2020 at 10:23 PM, HenningN said:

Håper du velger Stjernebil som ambulanse, moro om vi blir flere i klubben emoji16.png

Her er min. Gikk for Røde Kors de første årene, før den ble Redningsbil. Er i tenkeboksen om å tilbake stille den til ambulanse.. emoji4.png
 

c16c3d0f9c5c4dfcf1d1222b797f7c50.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
 

Så artig! Den så lekker ut! Har det som mål å skaffe meg en å bevare som ambulanse evt tilbakeføre. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...