Svein Erik Gulbrandsen Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Hva må gjøres for å øke motoreffekten på E200 Kompressor (2006 mod) fra 163 hk til 184 hk som på facelift? Noen betenkeligheter?
Hans Kåre Isdal Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 meiner det er programering og eller..kompesor hjul.
Olav Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 (edited) Jeg forhørte meg litt angående en SLK 230 K jeg hadde for noen år siden. Der kunne jeg såvidt jeg husker få ca 20 hk med programmering og ca 20 til med å bytte kompressorhjul. Tipper du får noe tilsvarende på en 200. Edited September 11, 2020 by Olav
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now