Guest joakim Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 har fått tilbud om et 94 panser og lykter brukt for 3000kr er dette en god eller dårlig pris? skal ha den på 300 benzen min;) skal få lakk ,turbo og skinnseter før jeg kjører opp i oktober kommer sikkert til å legge den ut på medlemmenes biler snart;) mvh joakim
FrodeS Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 har fått tilbud om et 94 panser og lykter brukt for 3000kr er dette en god eller dårlig pris? skal ha den på 300 benzen min;) skal få lakk ,turbo og skinnseter før jeg kjører opp i oktober kommer sikkert til å legge den ut på medlemmenes biler snart;) mvh joakim Kommer an på stand.
Aleks Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 har fått tilbud om et 94 panser og lykter brukt for 3000kr er dette en god eller dårlig pris? skal ha den på 300 benzen min;) skal få lakk ,turbo og skinnseter før jeg kjører opp i oktober kommer sikkert til å legge den ut på medlemmenes biler snart;) mvh joakim hva får du får 3000kr. idag? Synes prisen på panse og lykter lykter høres grei ut
Alexander Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 hva får du får 3000kr. idag? Du får 103 halvlitere på Rock In i Oslo før klokka 21.00.
Olav Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 hva får du får 3000kr. idag? Du får 103 halvlitere på Rock In i Oslo før klokka 21.00. Og da har man glemt alt som heter panser og lykter. :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers:
Aleks Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 hva får du får 3000kr. idag? Du får 103 halvlitere på Rock In i Oslo før klokka 21.00. Og da har man glemt alt som heter panser og lykter. :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: :drinkers: Hohoho den var jævvvlll God :)
Geggi Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Nå må du prioritere riktig, gutt! Holder en knapp på alt ølet jeg da. Fikk lyst på Guinness nå ja..... Snart helg!
Guest 2271 Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 kommer sikkert til å legge den ut på medlemmenes biler snart;) mvh joakim Du skal legge den ut på medlemmenes biler? Er du bare gjest på forumet? Eller er du medlem i MBE? I såfall, hvorfor bruker du ikke din registrerte bruker til å legge inn innlegg? Er ikke Medlemmenes biler en lukket sak, kun for betalende medlemmer og registrerte brukere da? Edit: Jo - sjekket nå ved å logge meg ut og bare være "gjest"... For å kunne opprette en ny tråd under "Medlemmenes biler" så må du være registrert bruker (og for å bli det, må du være betalende medlem i klubben)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now