Robert Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Hva mener folket etter og ha lest, og sett denne filmen da? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/24/498764.html
FrodeS Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Det mest fornuftige han kunne gjøre var å dra opp mobilen og filme??? Hva med å bremse opp og hjelpe forbi?
Robert Posted April 25, 2007 Author Posted April 25, 2007 Jeg forsvarer ikke forbikjøringen, men han der som blir forbikjørt virker liksom ikke helt våken da. Jeg mener det at og kjøre forbi et vogntog, for så og ligge i en hastighet som er så lav at vogntoget må holde igjen, er ren provokasjon. Jeg hadde tidligere kjørt forbi ham i et klatrefelt, men i nedoverbakkene økte han hastigheten og begynte å kjøre forbi personbiler Og siden kameraet ser ut til og være i record modus en stund før forbikjøringen, lurer jeg litt på hele opplegget. Kansje det var en god storry denne kameramannen ville fram til?
Geggi Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Finnes mange idioter. Ikke god når du drar forbi med trailer mener nå jeg. Begge virker å være like skrullete i dette tilfellet.
Frank Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Trailere i venster felt er en ting som provoserer meg. selv på veier med 2 felt i samme retning
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now