Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Det er sikkert flere her inne som har kjøpt kina kopi av star c4 ?? Det har jeg også :-) Sliter med å få kontakt med bilen (W211).Er det noen her som har mulighet og kunnskap til å hjelpe ??

Posted

Hei. ja pc har kontakt via kabel til MUX, men ikke wifi. Når jeg prøver å få kontakt bilen via DAS eller XENTRY så starter den å kommunisere, men får feilkode (1.2)-2.503.9617 og/eller  (1.2)-2.503.9901 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...